Beantwoord

Beloofde korting op installatiekosten en activatiekosten

  • 26 September 2019
  • 1 reactie
  • 528 Bekeken

Als trouwe Tmobile klant (3 mobiele abonnementen en 1 Tmobile thuis) op dinsdag 24 september gebeld met de verkoopafdeling voor nog een Tmobile thuis abonnement (2 woningen). De toezegging gekregen dat de totale activatiekosten met E 30 verlaagd zouden worden middels een korting en dat deze in totaal E 37,50 bedroegen (50% korting op E 75,00 en geen aansluitkosten).
Wat schetst de verbazing, in de mail die ik krijg zie ik geen korting. Ook wilde ik het abonnement inlaten gaan per 10 oktober en nu blijkt dat deze pas 17 oktober ingaat, waardoor ik een week geen internet heb. Dus gebeld naar de verkoop afdeling. Daar krijg ik een medewerkster die mij nog net niet voor idioot uitmaakt, maar mij vertelt dat ik naar de toegezegde korting kan fluiten, want haar collega had deze nooit kunnen toezeggen. Ze claimt ook niet na te kunnen zien met welke collega ik gesproken had. Ze kan of wil niks voor mij betekenen, waarop ik aangeef dat ik dan wil afzien van het abonnement. Ik word direct doorverbonden naar de klantenservice en deze medewerkster verwerkt mijn opzegging zonder de optie aan te bieden mij als klant te willen behouden. Blijkbaar is Tmobile mij liever kwijt met al mijn 4 lopende abonnementen, dan dat ze haar belofte van het toegezegde astronomische kortingsbedrag van maar liefst E 30 nakomt. Een ongelooflijke verbazing dit. Ben al meer dan 10 jaar klant, maar zoiets klantonvriendelijks heb ik nergens anders meegemaakt. Schaam je Tmobile! Belofte maakt schuld, maar dat geldt blijkbaar niet voor jullie.
icon

Beste antwoord door Sander 8 October 2019, 16:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @donvincenzo,

Excuus voor de verlate reactie. Des te blijer ben ik dan ook te zien dat er al contact is geweest via Social Media en dat je abonnement nu weer loopt en je de beloofde korting van ons ontvangt. Want weet één ding zeker: we waarderen en belonen onze trouwe klanten! Met drie abonnementen heb je straks ook recht op superveel Klantvoordeel.

Ik heet je alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis!

Reageer