Beantwoord

bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail t mobile thuis

  • 10 November 2021
  • 4 reacties
  • 438 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Gisteravond bestelling geplaatst om over te stappen maar helaas geen bevestigingsmail ontvangen. Hiermee zal ik wel binnen drie dagen reageren anders wordt mn oude abonnement bij KPN niet opgezegd. 

 

Bedankt voor je bestelling!

Beste, T-Mobile Thuis is voor je besteld. Al je gegevens worden nu verwerkt en de bevestiging van je bestelling met het contract hebben we verstuurd naar @gmail.com. Bewaar het goed, want het contract wordt eenmalig verstrekt.

Wil je de bestelstatus van je bestelling bekijken? Dit kan in My T-Mobile Thuis. Maak dan eerst een T-Mobile Thuis account aan via het linkje in de bevestigingsmail.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 11 November 2021, 11:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Trox,

Erg leuk om te horen dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, het zal je zeker bevallen! :relaxed: Ik ben blij om te zien dat je inmiddels alle emails van ons hebt ontvangen en dat het overstapdossier ook reeds is ingevuld. Mocht de Community of ik toch nog verder iets voor je betekenen, geef gerust een seintje. Ik kijk uit naar de aansluitdatum!

Mobiel abbonnement verlengd maar geen bevestiging gehad. Kan dit komen doordat het zondag is?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Agnes91 

Dat zou kunnen of hij is misschien in de spam beland, iig zou je nu een tabblad nieuw moeten zien in je My T-Mobile account onder abonnement & instellingen.

Hier kan je de bestelstatus ook controleren.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Agnes91,

Leuk om te horen dat je jouw vertrouwen in T-Mobile hebt verlengd! :smiley: Hopelijk is het inmiddels met de tips van @Waqqas gelukt om de bevestiging te vinden? Anders neem ik graag een duik voor je!