Bestelling Glasvezel pakket

  • 30 May 2023
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Goededag, 

Hoelang duurt het voordat je volledige pakket ontvangt voor het aansluiten van Thuis pakket ? 

Order status zegt bestel datum: 10-05-2023. Zijn 3 weken verder en kan nog niet de status zien van het pakket. 

Heb nu al 2 keer Guidion verplaatst, omdat het pakket niet binnen komt om het aan te sluiten. 

Ja, in de meterkast hebben ze alles al geplaatst. 

 

Mvg, Mick 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hoi @GoudmanM, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee naar de status van je bestelling, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile. Dan kijk ik graag met je mee! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @GoudmanM, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee naar de status van je bestelling, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile. Dan kijk ik graag met je mee! 

@Tommie

 

Ik kan niet vinden waar ik me klantnummer erin kan zetten. Maar via My-T-mobile zie ik dat het het volgende nummer is: XXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GoudmanM, dat is het klantnummer van jouw mobiele abonnement. Ik verwijder deze omdat het persoonlijke gegevens betreft. Je kunt jouw T-Mobile voor thuis klantnummer ook per privébericht sturen, is dat handiger? Een klantnummer van het thuis contract ziet er (voorbeeld) zo uit: drie letters en vijf cijfers, bijvoorbeeld: ABC12345.

Reageer