bestelling mislukt

  • 11 May 2023
  • 7 reacties
  • 57 Bekeken

2 mei zou mijn tv pakket bezorgd worden. 
Bij dhl is toen iets misgegaan met de levering waardoor het pakket retour naar jullie is gegaan.

en een nieuw pakket zou verstuurd worden.

Vorige week woensdag én afgelopen dinsdag contact overgehad omdat ik volgende week woensdag op vakantie ga en maandagavond terug kom.

dinsdag komt de monteur al.

nu is mij verteld dat jullie dit direct gingen doorzetten en de dag erna het pakket opnieuw verstuurd zou worden (het is nu bijna vrijdag)

maar ik heb nog geen mail oid ontvangen dat het daadwerkelijk verzonden is. Ik wil nu toch wel een keer duidelijkheid ipv er constant achteraan te moeten gaan.

ja het is een fout van DHL geweest maar kom alsjeblieft ook de afspraken na die naderhand met mij zijn gemaakt.

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @marliesborrink, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, ik zie in mijn systeem dat het al is doorgegeven. Het nieuwe pakket wordt zo spoedig mogelijk verzonden! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marliesborrink, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, ik zie in mijn systeem dat het al is doorgegeven. Het nieuwe pakket wordt zo spoedig mogelijk verzonden! 

Hoi Tommie,

oké helemaal goed, dan hoop ik hem zsm te ontvangen!

woensdag ben ik namelijk al niet meer thuis.
alvast een fijn weekend gewenst 

Groetjes

Marlies 

Weet je ongeveer wanneer het bezorgd wordt?

heb nog geen mail ontvangen, woensdag vertrek ik en de dinsdag dat de monteur komt, ben ik pas weer terug.

En nu krijg ik wel een mail dat de aansluitingsdatum is gewijzigd naar 23-05.

terwijl Guidion 23-05 überhaupt zou komen.

 

ik ben hier ondertussen twee weken mee bezig, vind het mega irritant dat ik geen updated krijg überhaupt via de mail.

ik vertrouw erop dat jullie de waarheid spreken maar ondertussen GEEN pakket!!!!!

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @marliesborrink, ik heb eindelijk het verlossende woord voor je: het pakket is onderweg en wordt naar verwachting uiterlijk vrijdag bezorgd!

Vind dit oprecht jammer aangezien ik hier al twee weken achteraan moet.

ik wil graag een bevestiging hiervan ontvangen.

met vriendelijke groet,

marlies 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @marliesborrink, sorry voor dit onverwachte obstakel, dit is ook zeker niet wat wij voor ogen hebben!  Een uur geleden hebben wij je de DHL Track & Trace link doorgestuurd. Wij doen er alles aan om het pakket zo snel mogelijk bij DHL te krijgen én nog belangrijker om het pakket zo snel mogelijk bij jou te krijgen.

Wij laten het hier niet bij zitten, ik hoop en verwacht je snel te kunnen verblijden met een mooi bezorgtijdstip!

Reageer