Beantwoord

Bestelling nog niet ontvangen

  • 20 April 2020
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb eind maart TV/Internet besteld, maar tot nu toe geen installatiepakket ontvangen.!!! Internet verbinding is 6 april al live gegaan, maar kan geen gebruik van maken zonder installatiepakket!!! Heb voor mijn werk internet nodig. Had de klantenservice gebeld en zou het eind van vorige week ontvangen! En met het coronavirus is dit geen leuke situatie.

 

Ik hoor graag van u.

Marinela 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 April 2020, 16:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Marinela, welkom op de Community, top dat je het hier aankaart! Ik heb het meteen opgezocht en jammer genoeg is jouw installatiepakket vertraagd. Het spijt me oprecht dat het nog niet gelukt is om het installatiepakket bij jou thuis te bezorgen. Het heeft ermee te maken dat we momenteel middenin een overstap zitten naar een andere distributiepartner en dat er een vertraging is ontstaan in de distributie. Dit is absoluut niet bedoeld om met de vinger te wijzen, maar heeft er wel voor gezorgd dat er wat is misgegaan met losse bestellingen. Sorry dat jij hierdoor gedupeerd bent! Dat mag nooit gebeuren. Gelukkig heb ik dit voor je doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling zodat jouw pakket alsnog zo spoedig mogelijk verzonden wordt. 

Wanneer het pakket vanuit de distributie naar PostNL wordt verzonden, ontvang jij een Track & Trace code in de e-mail waarmee je de status van de zending te allen tijde in de gaten kunt blijven houden.

Je zult uiteraard pas gaan betalen op het moment dat jouw modem correct aangesloten is. Mocht je om wat voor reden dan ook toch al een bedrag op jouw factuur zien van een datum daarvoor, neem contact met me op, dan scheld ik dit bedrag kwijt op een volgende factuur!

Super bedankt Jason. Ik heb vandaag het modem ontvangen.  Alleen lukt het niet om het aan te sluiten. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd, maar wil echt niet lukken. Bij mijn vorige abonnement had ik het zelf geïnstalleerd, maar bij deze nog steeds geen internet of TV signal. Heb al stappen netjes gevolgd .

Hoor graag van je.

Alvast bedankt. 

Mvg,

Marinela 

 

 

 

 

Reputatie 6

Hoi @Marinela, zou je mij kunnen laten weten waar je precies tegenaan loopt? We hebben een handige installatievideo gemaakt, wellicht lukt het daar mee! Hou je me op de hoogte?

Reageer