Bestelling nog niet opgeleverd na 3 maanden

  • 27 May 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Dag,

Maart 1 heb ik een thuis abonnement besteld. Heb alleen een paar dagen later een mail gekregen dat de installatie in april of mei gaat gebeuren en dat ik moest wachten op Guidion (?). Daarna was heb ik niks meer gehoord van T-mobile.

Graag wil ik deze week een concrete datum krijgen van de oplevering (ook binnen een maand want 4 maanden wachten is meer dan voldoende). Als de oplevering niet kan gebeuren, dat is prima, maar dat moet ook worden doorgegeven want dan zit ik niet op niets te wachten.

Mvg, 

Ahmed

Cal van Odido 10 maanden geleden

Hoi@Ahmed Salama, heel goed dat je aan de bel trekt, ik geef je heel graag de duidelijkheid die je verlangt! Lastig genoeg heeft de aanleg van een geheel nieuw glasvezelnetwerk een hoop voeten in de aarde en moeten wij veel voorbereidingen treffen. Zou je na kunnen gaan wat de status in jouw My T-Mobile Thuis omgeving aangeeft: My T-Mobile Thuis bestelling.

Ook ik kijk graag de status voor je na, alleen heb je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom raad ik je aan om mij via een privébericht de volgende informatie te sturen als jouw My T-Mobile Thuis Account geen helderheid geeft:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik snel meer voor je achterhalen, ik duik hier graag voor je in! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi@Ahmed Salama, heel goed dat je aan de bel trekt, ik geef je heel graag de duidelijkheid die je verlangt! Lastig genoeg heeft de aanleg van een geheel nieuw glasvezelnetwerk een hoop voeten in de aarde en moeten wij veel voorbereidingen treffen. Zou je na kunnen gaan wat de status in jouw My T-Mobile Thuis omgeving aangeeft: My T-Mobile Thuis bestelling.

Ook ik kijk graag de status voor je na, alleen heb je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom raad ik je aan om mij via een privébericht de volgende informatie te sturen als jouw My T-Mobile Thuis Account geen helderheid geeft:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik snel meer voor je achterhalen, ik duik hier graag voor je in! 😃

Reageer