Beantwoord

Bestelling staat op "pauze" omdat er een nummer actief is

  • 20 July 2018
  • 1 reactie
  • 783 Bekeken

Volgens myt-mobile verloopt aansluiting op rolletjes. 23 juli ga ik over van Tele2 naar T-mobile. Geen modem ontvangen dus contact opgenomen. De korte versie volgens klantenservice: het is een moeilijk geval.

De bestelling (uitsluitend internet) staat op pauze want er is nog een nummer actief op de lijn. Het nummer wat actief is, is van KPN belbasis abonnement. Iets wat we nodig hebben voor Carrier Preselect bellen. Het KPN belbasis abonnement moet blijven bestaan.

Vervolgens kan niemand mij nog helpen of uitleggen over het waarom, hopelijk de TD in 5 dagen.
  • Internet vervangen van Tele2 door T-mobile thuis wordt bepaald door belbasis abonnement van KPN.
Ben benieuwd of ik 23 juli nog internet heb (en telefoon) want dat zou een behoorlijk ramp zijn.

Iemand die kan uitleggen wat het probleem is en mogelijk de oplossing?
icon

Beste antwoord door Edwin_H 25 July 2018, 15:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste Carel,

Zo te zien heb jij onlangs al contact gehad hierover met ons en ging jij dit nog even uitzoeken met KPN en jouw huidige provider. Is jou ook duidelijk wat er precies aan de hand is?

Het gaat dus om een 'shared line' en we kunnen daar niet op leveren. De DSL lijn is bezet door de vaste lijn en je zou het vaste nummer moeten overzetten naar ons om de diensten wel te kunnen ontvangen. Dat is zoals ik het begrepen heb van onze technische dienst.

Ik hoor het graag nog van jou!

Reageer