bevestiging aankoop AM van der Gaag Beheer- 8077SK 94

  • 4 December 2017
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Bij bestelling het e-mail adres van mijn man doorgestuurd.
Hij heeft de bestelling verwijderd ipv doorgestuurd.
Kan u mij een nieuwe bevestiging toe sturen zodat ik kan betalen en afspraak voor installeren te maken

Liesbeth van der Gaag

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Hi Liesbeth, ik heb het meteen voor je nagekeken maar ik kom geen bestelling tegen onder je postcode en huisnummer of het e-mailadres dat je gebruikt hebt voor je forum account. Als je mij via een privébericht de postcode en het huisnummer van de bestelling wil sturen samen met de laatste vier cijfers van het rekeningnummer en de geboortedatum van de persoon die de bestelling heeft geplaatst dan kijk ik het meteen voor je na!
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Liesbeth,

Allereerst Welkom op het T-Mobile forum!

Wat balen dat uw man per ongeluk de e-mail heeft verwijdert, ik weet niet of het mogelijk is dat de e-mail opnieuw wordt verstuurd. Daar zou een moderator naar moeten kijken (dat zullen ze doen binnen 24-48 uur).

Wat u wel zou kunnen doen is het bekijken van het mapje: "Verwijdert" of "Trashed" in de e-mail van uw man. In dat mapje komen de mails die uw man heeft verwijdert. Deze worden automatisch na 30 dagen verwijdert. Dus als het goed is zou de mail er nog in moeten staan.

Ik hoop dat de mail er nog instaat en u een afspraak kan maken, ik wens u een fijne tijd bij T-Mobile toe!