Beantwoord

Bevestiging aanvraag nieuw abbonnement

  • 11 June 2018
  • 7 reacties
  • 699 Bekeken

Dag,

Ik heb vandaag een alles in 1 abonnement aangevraagd, hiervan heb ik nog geen mail van gehad dat de aanvraag is gedaan.

Mvg,
A. Jurrien
icon

Beste antwoord door Sander 12 June 2018, 14:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hoi @anandovic

Wat super dat je T-Mobile Thuis besteld hebt! Wij kunnen ook niet wachten om je te verwelkomen. :)

Het kan even duren voordat de aanvraag verwerkt is en naar jouw e-mailadres wordt verzonden. Op welke manier heb je de aanvraag gedaan: de T-Mobile shop, onze portal of via de telefoon? Heb je ook al een klantnummer gekregen? Zo ja, kun je deze toevoegen aan je profiel? Dan zal ik aan onze kant alles in het werk stellen om de bal aan het rollen te krijgen. Heb je toevallig ooit eerder een abonnement aangevraagd of is er mogelijk nog een ander abonnement van T-Mobile actief op jouw adres? Dat kan het ook verklaren waarom de bevestiging momenteel uitblijft.

Hoe dan ook, we gaan jouw aanvraag in orde maken, zodat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van alle Thuis voordelen!
Dag,

Ik heb het via de website gedaan, heb inmiddels al een mail gekregen dus dat is al goed. Ik heb ook een telefoon abonnement bij T-Mobile.
Reputatie 7
Hi anandovic,

Yay! Alvast een warm welkom Thuis. Ik heb het voor de zekerheid gecheckt voor je, ik zie dat jouw bestelling helemaal goed gaat. Je maakt gebruik van de Overstapservice, ik zie dat deze ook geaccepteerd is door jouw huidige provider en door ons. Gaat allemaal lekker, dus! Ik zie je snel bij T-Mobile Thuis. Mocht je nog vragen hebben, laat het me weten. Ik help je graag 🙂.

Hi ik heb een paar weken geleden een nieuwe telefoon besteld maar die kon ik niet meer halen in de winkel  wegens veiligheid en ik kreeg een annulering mail ik wou even weten of mijn nieuwe bestelling er nog steeds staat of moet ik hem nog een x bestellen 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @B.J.Nhoca 

Wanneer kreeg je de mail voor annulering?

Indien je had gekozen om je bestelling op te halen in de winkel dan wordt deze geannuleerd en wordt er automatisch meteen een nieuwe bestelling gedaan voor bezorging, hier krijg je een bevestiging van.

7november

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @B.J.Nhoca, jouw vraag is verkeerd gecategoriseerd, sorry daarvoor! Ik vraag aan een mede-moderator of ernaar gekeken kan worden. Bedankt voor je geduld! 

@David of @Hajar Kan één van jullie hier een deskundig oogje op laten rusten? Thanks! 😊

Reageer