‘Binnen halen’ glasvezel - zeer slechte service

  • 8 May 2023
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Een vriendin van mij heeft drie maanden geleden T-Mobile thuis aangevraagd. Naar meerdere keren gebeld te hebben met de T-Mobile klantenservice waarbij steeds beloofd werd dat ze teruggebeld zou worden kreeg de vandaag een email dat er meer dan 90 dagen verstreken waren sinds de aanvraag en ze het verder zelf maar moest uitzoeken.

Bij nader contact bleek dat haar ‘ticket’ bij Volker Wessels ‘on hold’ stond - om onbekende redenen. De enige oplossing die de klantenservice kon bieden was het annuleren en opnieuw inschieten van de ticket, waardoor de ‘waarschijnlijk nog deze maand gebeld zou worden’. Enige escalatie of prioriteitsstelling was zogenaamd niet mogelijk ‘want het was nu eenmaal druk’s

Ze wacht nu al bijna vier maanden op duidelijkheid - en nog steeds is er geen datum, geen contactpersoon, geen enkel zicht op een oplossing. Het is niet bekend waarom haar ticket ‘on hold’ kwam te staan, en ook niet waarom dit niet nog een keer zou gebeuren. Kortom: een buitengewoon vervelende situatie.

Is er een mogelijkheid om met iemand te spreken die daadwerkelijk mee kan denken over de juiste vervolgstappen, en kan zorgen dat dit ‘gewoon’ met spoed en op een nette manier wordt opgelost? 

 

 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Pewima, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee! Echter denk ik niet dat het om het abonnement gaat wat aan je eigen e-mailadres gekoppeld is. Zou je mij de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik met je mee! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pewima, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee! Echter denk ik niet dat het om het abonnement gaat wat aan je eigen e-mailadres gekoppeld is. Zou je mij de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik met je mee! 

Thanks Tommie, verstuurd via pb. Ik hoor graag of er wat meer gedaan kan worden om haar verder te helpen!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pewima, ik heb je berichtje ontvangen.

Ik ben meteen gaan kijken, het ticket staat On Hold omdat er nog geen FTU geplaatst is binnen. Ik heb niet kunnen zien of dit al wordt vervolgd. Ik heb daarom Fiber aan de mouw getrokken om hier achteraan te gaan. Ook gaan ze contact opnemen en een concrete update geven over de oplevering. Hopelijk verloopt alles nu goed! 

Dankjewel! We houden het in de gaten. Als ze over 3 dagen nog niets vernomen is wil ik je graag vragen om dit nogmaals te escaleren? Thanks!

Inmiddels ontving ze ook een email van KPN met de mededeling dat haar overstap geannuleerd is? 

Reputatie 7
Badge +9

@Pewima ik heb een bericht ontvangen dat Fiber contact heeft gezocht en een update gegeven heeft over de situatie, klopt dit?

Reageer