Blije nieuwe gebruiker T-mobile Thuis!

  • 4 January 2022
  • 8 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Glasvezel 100/100 -opnemen in de cloud.

2x TV 1 tv werkt met AppleTV 

Lang geaarzeld maar toen het mis ging bij de groene op 20-11-2021 de TM winkel binnen gestapt en de overstap laten regelen. 😊
Het helpt als je in zo’n winkel een verkoper treft die weet waar hij over praat en je duidelijkheid kan geven over al de opties. 
Ik heb al 2 mobiel abonnementen bij TM dus nu kan ik nog meer profiteren van klantenkorting. 😂
 

Omdat ik het oude jaar even uit wilden zitten en de monteurs van Guidion mega druk zijn heb ik gekozen ruim de tijd te nemen om de overstap te realiseren. 
 

Vandaag was het zo ver, en eerlijk is eerlijk ik had de kriebels in mijn buik. 
Zou het wel goed gaan, heeft de KPN de lijn al vrijgegeven. 
Doet mijn WiFi het wel en kan ik wel wennen aan een ander menu op de TV???

De monteurs van Guidion waren er ruim op de afgesproken tijd.

Ik kreeg eerst een telefoontje dat ze er aankwamen, of ze een mondkapje op moesten, en of er een stagiaire mee naar binnen mocht. 


Zelf had ik al veel voorbereidingen getroffen zoals stopcontact extra plaatsen in meterkast, TV boxen aangesloten, afstandsbediening klaar gemaakt en de kabel voor het modem onder de vloer huiskamer doorgetrokken zodat het modem in de huiskamer kan. 

De monteur kreeg mijn internet in eerste instantie niet online dat kwam door mijn hue bridge!

Opgelost! 

Yes al de lampjes branden en alles werkt PERFECT! 

Hoera Overstappen was een fluitje van een cent! 
Dank T-mobiel 🏠 ik ben erg tevreden hoe het allemaal is verlopen! 
Mooi TV beeld, gemakkelijk menu om programma’s op te nemen, snel internet meer wensen heb ik niet voor nu! 😅🤝

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@CrisTien Van harte gefeliciteerd met je keuze voor T-Mobile thuis veel succes er mee, gaat het hier om DSL of glasvezel 1gb/s ODF,  zodra hier ook ODF beschikbaar is ga ik dat ook nemen 1gb/s kan helaas alleen bij de concurrentie.

Dergelijke topics geven de burger moed om tot een beslissing te komen. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @BeMu Glas 100/100 Topic aangepast 

Reputatie 7
Badge +1

@CrisTien Dus WBA zoals vroeger nog aangelegd door Reggefiber?  heb ik ook is een zeer degelijk netwerk hier in mijn omgeving is het in de jaren 2009 tot 2013 ongeveer aangelegd. 

Sinds januari 2014 bij Vodafone/T.M. zeer zelden uitval denk zelfs niet meer dan hooguit een paar uur al die jaren.

Reputatie 7
Badge +15

Hey @CrisTien leuk dat je bent overgestapt 🥳

Hoe bevallen de diensten je tot nu toe zoals tv en internet? Is het allemaal prima?

Reputatie 7
Badge +14

@Waqqas

  • TV beeld= perfect strak en helder
  •  Internet=perfect
  • opnemen= perfect 
  • Internet boven= perfect
  • al mijn Hue lampen en Google boxen hebben de overstap goed doorstaan.
  •  alleen nog mijn printer online krijgen (morgen weer een dag) 

moet even mijn weg vinden met Apple TV (dat ga ik straks uitvogelen) 

Kortom ben tot nu toe tevreden.

Reputatie 3

De Apple TV is iets minder dan op de Android tv. Vooral de afstandsbediening van Apple werkt niet helemaal soepel. Hem dan op je iPhone gebruiken is al iets makkelijker (lees minder gevoelig) maar helemaal ideaal is het niet. 

Reputatie 7
Badge +14

De Apple TV is iets minder dan op de Android tv. Vooral de afstandsbediening van Apple werkt niet helemaal soepel. Hem dan op je iPhone gebruiken is al iets makkelijker (lees minder gevoelig) maar helemaal ideaal is het niet. 

Klopt ben ik nu ook achter. De afstandsbediening vliegt alle kanten uit en werkt niet echt fijn. Het programma stopte ook 2 x ik moest met de ASB weer activeren.

Denk dus dat ik boven ook maar weer een tv box ga aansluiten. Jammer van mijn Apple TV.

verder gebruik ik hem nooit. Die gaat dus in de verkoop.

Reputatie 7
Badge +14

Ik maak nu een week gebruik van T-mobile thuis.

Ben heel tevreden, Internet werkt goed (zelfs op 2de etage.

TV beeld is mooi en helder ook bij de opgenomen programma’s is er weinig verschil in kwaliteit beeld.

TV Anywhere is voor mij nog erg wennen, ik begrijp dat elke provider zijn eigen keuzes maakt dus dat zal even tijd kosten. 

En van mij mogen ze de afstandsbediening iets aanpassen 🤫 in het donker is de opname knop moeilijk te vinden. (Maar dat is persoonlijk 😜🙃

Conclusie “Geen spijt en erg tevreden”

 

Reageer