Beantwoord

Compensatie abonnementskosten

  • 12 November 2019
  • 1 reactie
  • 602 Bekeken

Vorige week maandag  (4-11) is mijn abonnement ingegaan, werkte het modem niet en is er een monteur gestuurd. Die kwam woensdag maar heeft niks kunnen vinden. Na uren van telefoneren met medewerkers die eigenlijk niks kunnen regelen of doen behalve standaard verhaaltjes vertellen. toen ik wou annuleren kon dat ook niet omdat ik al buiten de 2 weken zat. Helaas na verder uitzoeken erachter gekomen dat dit wettelijk wel mocht maar goed. Vorige week een nieuwe monteur ingepland die het daarna wel kon vinden en dus voor niks zo lang hiermee bezig geweest. Dan bel je net op voor een compensatie en krijg je een standaard verhaaltje over een compensatie van de abonnementskosten waarin in niks heb gehad. Jammer..

 

Mijn vragen nu, hoe kan ik iemand vinden die hierin meer kan betekenen over oa compensaties. Vind de compensatie niet toereikend gezien de tijd die ik hierin moest stoppen om wat geregeld te krijgen. 

Daarnaast vroeg ik me af of het klopte dat je abonnement ingaat vanaf het moment van aansluiting vanaf Tmobile. Of dat het pas in gaat op het moment dat je modem actief is. Dus het moment dat je het actief kunt gebruiken. Een medewerker vertelde me dit vorige week.

icon

Beste antwoord door Candy 18 November 2019, 14:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hi Roy, allereerst, welkom bij de club! Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor de ongemakken door de oplevering. Ik had je echt een zorgeloze kennismaking gegund. Het klopt dat het abonnement in gaat zodra het modem actief is. Jouw Thuis abonnement is ingegaan met de startdatum van 4 november 2019. Dit kun je terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Mijn gegevens https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens/overeenkomst.

 

De vergoeding dat mijn collega voor je in orde heeft gemaakt is terecht. Je krijgt het bedrag terug waarin je geen gebruik hebt gemaakt van onze diensten. Het bedrag wordt dan verrekend met je volgende factuur. Mocht je hierover in de toekomst andere vragen hebben, laat het mij weten. Ik help je graag! 

Reageer