Beantwoord

Darkmode modems

  • 27 June 2022
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 17 reacties

om de instellingen allemaal goed te kunnen zien heb ik een donkere achtergrond nodig en witte letters, ik zie in sommige modems zoals de T54 wel een kleurenschema, maar geen darkmode.

 

kunnern jullie de fabrikanten opdracht geven deze in te bouwen, of op zn minst compatible maken met darkreader en de windows high-contrast darkmode?

 

alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Jaap 27 June 2022, 14:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5

Hoi @H.de.W 

goede suggestie! ik ga hem op de wensenlijst zetten voor de ontwikkelaars. Ik hou er niet van om valse verwachtingen te scheppen, het kan zeker enige tijd duren voordat dit bij de leverancier toegevoegd is.

 

in de tussentijd kan je overwegen om de darkmode extensie in chrome te gebruiken. Ik heb een slechtziende vriend die erg veel baat heeft bij deze extensie. Hij werkt niet overal even prettig, maar op het modem is alles goed leesbaar. De kleuren zijn trouwens ook aan te passen in de instellingen van de plugin.

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik sluit me helemaal aan bij wat Jaap zegt: een erg goede suggestie! 👍

Jouw wens plaats ik zo ook nog in het speciale topic: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community. Zo hebben we alles ook op de Community in één oogopslag overzichtelijk. 

Bedankt voor je idee!

Reputatie 1

bedankt voor de suggesties, ik gebruik zelf darkreader en daar vind het huawei modem het niet prettig als er css in de pagina wordt geinjecteerd, dan wordt je na 3 seconden weer uitgelogd. 

 

onder w10 bleef ik soms een witte pagina houden bij de zytels.

Reputatie 7

Merci voor het aangeven @H.de.W! Ik ben dan ook blij dat wij jouw feedback hebben kunnen doorzetten, zodat dit (hopelijk) in de toekomst aangepast kan worden.