Beantwoord

Datum overzetting, installatie en levering apparatuur dreigt mis te lopen



Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 7
Hi @Tim1987, het liefst voeren we alles direct door maar afspraken over de afhandeltijd met de netbeheerder ontkom je helaas niet aan. Waarom er vertraging was in de aansluiting vanaf de centrale durf ik niet te zeggen maar de werkzaamheden zijn vandaag door de netbeheerder afgerond. Uiteindelijk lukt het in 99% van de gevallen om je online te krijgen. Er is nu echter al opgezegd en op 06-09 zal de lijn dus weer vrij zijn en kan XS4All je overnemen. De hardware kan je terugsturen, zolang we dit voor 27-09 ontvangen is er van een boete uiteraard geen sprake. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Hi @Hakuin,

Gezien de vragen en klachten die hier op de Community voorbij komen begrijp ik die beeldvorming helemaal. Ik heb er dagelijks mee te maken dus heel eerlijk, ook voor mij voelt het wel eens zo. Het is wel altijd goed om in je achterhoofd te houden dat er voor elke klacht die je online leest (gelukkig) 1000 andere klanten wel tevreden zijn. Maar dit neemt zeker niet weg dat er de laatste tijd wat uitdagingen zijn geweest, onder andere door onze snelle groei, en dat het niet altijd even soepel loopt.

Ik ga hier graag over met je in gesprek en ik hoor graag van jou en wat dat betreft iedereen die hier voor open staat (ik kijk dan bijvoorbeeld een @tmoesel en @Doornekamp33 ook aan), wat volgens jou de voornaamste punten zijn en wat we anders of beter kunnen doen. Ik licht dan ook graag onze kant van het verhaal toe zodat we hier samen hopelijk wat constructiefs uit kunnen halen voor onze klanten en de Community! Ik doe dit graag het liefst telefonisch of nog beter, kom een keer een bakkie doen op ons hoofdkantoor! Mocht je dat niet zien zitten helemaal goed, dan kan het uiteraard ook via privébericht. We kunnen de uitkomsten daarna altijd hier delen, graag zelfs, maar ik wil voorkomen dat er hier openbare een "shouting match" ontstaat met verwijten waar we uiteindelijk niets mee kunnen.

Ik hoor graag van je Hakuin (en iedereen die zich geroepen voelt)!

Als jullie dat zelf niet zien dan is er heel wat mis. Kijk eens naar topics van 3 jaar geleden en nu. Toen was de service hoog. De laatste jaren gaat het steeds verder achteruit.
Ik kan wel een aantal zaken opnoemen, maar dat is een open deur intrappen.
-Lange wachttijden om tmobile telefonisch te bereiken.
-Een hoop klanten binnenharken voor tmobile thuis en ze vervolgens in de kou laten staan.
-Bestaande tmobile in de kou laten staan vanwege de drukte.
Dit was te vermijden geweest door nieuwe klanten later aan te sluiten Bv een paar maanden later. Beter wat later internet dan geen internet.

-De problemen met de iphone icm het netwerk van tmobile. Klanten die net een telefoon gekocht hadden, kregen een Refurbished Iphone ( tweedehands telefoon). Daar zijn gerechtelijke uitspraken over gedaan dat dat niet mag, maar tmobile had daar lak aan en ging daarmee gewoon mee door.
-Iphones die net buiten de garantie vielen werden niet gerepareerd,omdat er volgens tmobile maar twee jaar garantie op was. Dat klopt volgens het consumentenrecht helemaal niet.

Ik denk dat je eens moet gaan praten met je door mij zeer gewaardeerde collega Hajar. Zij weet het verschil in service nu en van 3 jaar geleden.

Tmobile is nu bezig haar goede te grabbel te gooien en een slechte naam is moeilijk te herstellen.
Ik durf te stellen dat een budgetprovider zoals simpel.nl momenteel een betere service heeft dan tmobile.

Reageer