Beantwoord

Defecte router?! Vijf dagen wachten?!

  • 30 May 2018
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

Een maand geleden heb ik een nieuw glasvezel abonnement besteld. Gisteren kwam de monteur van Guidion en heeft de modem en de router geïnstalleerd. Het signaal zou niet goed doorgekomen zijn. Hiervoor is er met spoed een monteur van Reggefiber gekomen. Deze heeft het signaal getest en dat bleek gewoon te werken. Hij gaf aan dat ik met T-Mobile moest bellen voor een nieuwe router, omdat het signaal gewoon goed is.

Gisteren belde ik T-Mobile op en er werd aangegeven dat er binnen 1 of 2 werkdagen, afhankelijk van hoe snel de ticket in behandeling werd genomen een nieuwe router gestuurd zou worden.

Vandaag bel ik erachteraan en er wordt doodleuk verteld dat er over 5 werkdagen een beslissing genomen zal worden, terwijl het al bekend is wat het probleem is: de defecte router. Is er een manier dat dit goed en snel opgelost wordt? Als het zo moet gaan al vanaf het begin, wil ik niet langer dan een jaar bij T-Mobile blijven.
icon

Beste antwoord door Brian 5 June 2018, 12:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Mousa, ik ben er meteen voor je achteraan gegaan en wees gerust, we gaan meteen een monteur voor je inplannen om de modem te verwisselen en de nieuwe modem voor je aan te sluiten! Onze installatiepartner Guidion neemt telefonisch contact met je op om een afspraak te maken. Je kan Guidion ook zelf bereiken via 088 - 2000 151, dan maken ze meteen een afspraak met je!

Reageer