Beantwoord

defecte tv box

  • 28 January 2021
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Reputatie 1

Beste T-Mobile,

 

mijn tv box is defect. Die is vervangen, die is ook defect. Nu zou er een 3e aankomen, maar die is al 3 weken geleden “verstuurd”. Daar heb ik al meerdere malen over gebeld. 

Ik heb 2 vragen. 

  1. Wanneer komt de nieuwe box. Ik probeer de vraag via de chat te stellen, maar dan moet ik bellen en daar heb ik deze dagen niet de mogelijkheid toe. 
  2. Ik heb al 2 brieven gekregen om de box terug te sturen. De eerste is al terug, de 2e stuur ik toch pas terug als ik de nieuwe heb ontvangen? 

Ik heb een aansluiting sinds 14 december en ik heb nog niet 1x tv kunnen kijken. Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen! Dank! Of via deze manier contact per mail of chat kunnen opnemen. 

 

Mvg. Marisa

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 January 2021, 14:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @irismarisa, top dat je het aankaart op de Community, ik ga er meteen werk van maken!

De box zal nu een handmatig zetje in de rug krijgen waardoor deze elk moment toch verstuurd kan worden. Zodra je de box binnen hebt, wil ik je verzoeken om via dit topic of via de social media kanalen een verzoek tot vergoeding in te dienen. Dan zal je gecompenseerd worden voor de periode waarin je geen TV hebt kunnen kijken.

Je kunt via TV Anywhere het gros van de zenders bekijken: TV Anywhere. Sorry voor het ongemak en dat er nog geen actie op ondernomen is!

Ondanks het ontbrekende TV plezier, hoop ik dat je een prachtig weekend zult hebben. Stay safe!

Reageer