Beantwoord

Door ontbreken Track en trace Pakket gemist

  • 16 December 2021
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Op 9 december heb ik de aanvraag gedaan om naar een beter netwerk over te gaan. Er zou een nieuwe Media Converter worden opgestuurd, en ik zou een Track & Trace code krijgen.

Ik heb deze code niet ontvangen, ik was niet thuis, en het pakket is nu bij een postnl-punt afgeleverd. Ik ben niet in de gelegenheid om het op te (laten) halen. Dus wordt het terug gestuurd naar T-Mobile.

Graag een nieuwe media converter opsturen, EN een Track & Trace code, zodat ik ervoor kan zorgen dat ik thuis ben.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 16 December 2021, 11:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @CleoMatra  Wat vervelend, kan iemand het niet voor je ophalen?

Heb je in de spambox gekeken want een mail met aanwijzing heb je vast wel gekregen? Ook daarin staat hoe je een pakketje kan volgen.

Advies:

Download de Post.NL app dan kan je bijna nooit meer iets missen omdat je in de app ook een bericht krijgt als er iets onderweg is.

Komt een bezorgmoment je niet uit, dan kun je in de PostNL app eenvoudig aangeven waar en wanneer je het pakket wilt ontvangen. Kijk via post.nl voor meer informatie.

 

Let op! Het is belangrijk dat je voor de afspraak het T-Mobile Thuis Installatiepakket hebt ontvangen. Het Installatiepakket wordt zo’n 4 tot 7 dagen voor de installatiedatum bij je thuisbezorgd. Ben je er even niet? Dan laat de bezorger een afhaalbon achter waarmee je het pakket kunt afhalen bij een PostNL servicepunt. Heb je het pakket toch niet binnen? Bel dan even met T-Mobile Thuis via 0800-0092 (gratis).

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @CleoMatra 

Het pakket blijft 7 dagen op een Postnl punt liggen, lukt het dus ook niet na een paar dagen voor je?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CleoMatra, ik heb de track&trace-code opgevraagd via ons distributiesysteem en zie dat je het pakketje nog kunt ophalen bij het afhaalpunt. PostNL stuurt jou een track&trace-code per e-mail zodra het pakket bij hen aangeboden wordt voor verzending, als ik de data een beetje in ogenschouw neem, zou dat ergens rond de 10e of 11e gebeurd moeten zijn. Hier heeft een provider verder geen enkele invloed op. Dat is niet om met de vingers te wijzen, maar om aan te geven dat het versturen van een track&trace-code bij de bezorgdienst ligt, daar kan een provider geen wijzigingen in aanbrengen.

Ik stuur jouw track&trace-code per privébericht naar je, indien je deze niet kunt terugvinden in je mailbox óf indien PostNL het inderdaad nooit gestuurd heeft. 

Reputatie 7
Badge +16

Kleine toevoeging: wij kunnen niet een pakket dat nog ter afhaal ligt bij een PostNL-punt al bij voorbaat opnieuw versturen, daarom raad ik je aan om het pakket op te halen. Indien je echt niet in de gelegenheid bent, zal het opnieuw verstuurd moeten worden. Is er niemand in je directe omgeving die het pakketje kan ophalen? PostNL heeft daar speciale regelgevingen voor bedacht zodat dit altijd mogelijk is! 😊

Hai,

ik heb PostNL aan de telefoon gehad, en zij zeiden dat T-Mobile mij de mail had moeten sturen met de code, en dat niet PostNL dat doet. Nu krijg ik het andersom te horen. Hoe dan ook, ook in de spambox is niet de mail terecht gekomen. En als beide bedrijven naar elkaar wijzen, lijkt me dat reden genoeg om aan te nemen dat de mail idd niet verstuurd is.

Ik ben net verhuisd, en ben nu ziek en positief getest. Dus ik laat het nu maar even voorbij gaan. En zie wel hoe het loopt.


Ik krijg t-mobile niet te pakken, zowel niet telefonsich, maar ook niet via de chat. Het is druk en de telefoon-verbinding en mijn chat worden gewoon gesloten. :rolling_eyes:

Graag een nieuwe media converter opsturen, EN een Track & Trace code, zodat ik ervoor kan zorgen dat ik thuis ben.

In elk geval bedankt voor je antwoord.

Groet Cleo

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @CleoMatra,

Jammer om te horen dat je momenteel ziek bent, ik hoop dat je het naar omstandigheden goed met je gaat en ik wens je veel beterschap toe! 

Normaliter versturen wij communicatie naar het email adres welke je ook gebruikt om in te loggen op de Community. Dat lijkt dit keer inderdaad niet te zijn gebeurd, sorry daarvoor.

Ik zal er zeker voor zorgen dat er een nieuw pakket jouw kant op komt. Let er graag wel op dat ik dit pas voor je kan regelen als het huidige pakket retour gestuurd wordt door het desbetreffende PostNL punt. Hierom heb ik een reminder gezet in mijn agenda en ik verwacht dat ik rond de kerstdagen een nieuw installatiepakket op kan sturen.

In ieder geval houd ik het voor je in de gaten en ga ik het zeker voor je regelen! Voor nu nog veel sterkte en desondanks een mooie dag gewenst.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CleoMatra,

Hopelijk gaat het inmiddels beter met jouw gezondheid?

Zojuist was ik bezig om een nieuw pakket voor je te bestellen, alleen lijkt het erop dat iemand jouw pakket alsnog heeft opgehaald van het postkantoor? Ik ben blij om te zien dat het is gelukt en ik wens je nog een hele mooie kerst toe!