Beantwoord

Draadloze verbinding met WifI plus punt (zyxel) niet mogelijk

  • 14 August 2022
  • 4 reacties
  • 339 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik krijg het niet meer voor elkaar om mijn Zyxel Wifi Plus punt verbinding te laten maken met mijn Zyxel t50 modem.

Als ik de WPS knop op mijn modem indruk gaat het oranje WPS lampje knipperen maar zodra ik de WPS knop op mijn Wifi punt indruk gebeurd er helemaal niks. Als ik vaker op de knop druk dan gaat het WPS lampje af en toe knipperen maar hij maakt nooit een connectie. 

Ik heb het WiFi punt en de router al eens helemaal gereset maar nog steeds hetzelfde resultaat. Is mijn wifipunt kapot of is er een manier om dit op te lossen? Eerst werkte het wel allemaal naar behoren. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 August 2022, 17:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @henky 

Is het WiFi punt met een internetkabel of draadloos verbonden?

Indien het WiFi punt draadloos is verbonden dan wilt het misschien helpen om deze op een andere plek te plaatsen/dichter bij het modem.

Hallo @henky 

Is het WiFi punt met een internetkabel of draadloos verbonden?

Indien het WiFi punt draadloos is verbonden dan wilt het misschien helpen om deze op een andere plek te plaatsen/dichter bij het modem.

Bedankt voor de reactie, het WiFi punt is draadloos verbonden. Ik heb al eens geprobeerd om het punt dichtbij de modem te zetten (een meter ofzo) maar helaas dit maakte niet uit. Het lijkt erop alsof het WiFi punt op een of andere manier niet in de “connectie stand” gaat.

Reputatie 7
Badge +15

@henky 

Misschien kun je deze handleiding eens doornemen, hopelijk vind je daar de oplossing.

@Waqqas Bedankt voor de reactie uiteindelijk bleek mijn UTP kabel niet te werken on kon ik daarom niet eerst via de kabel een connectie maken