Dramatische start T-mobile thuis

  • 6 September 2017
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Ik heb enkele weken geleden T-mobile thuis aangevraagd met tv, bellen en internet. Incl monteur.

Een dag voor de monteur zou komen kregen we een bericht dat het zo eenvoudig was dat er geen monteur nodig was. Alles aangesloten en natuurlijk werkte het internet niet. Gebeld, ja er zou toch een monteur moeten komen om te kijken. De afspraak kon pas over een week plaats vinden. Gisteren is de monteur geweest en die trok dezelfde conclusie als wij al gedaan hadden, het internet werkt niet. Hij kon dat niet oplossen, dat moest iemand doen van KPN. Kortom, we moeten weer een afspraak gaan maken, vrij nemen van werk enz.

Gisteravond ben ik nog even in de spullen gedoken van interactieve TV. De voeding die bij het kastje zit past niet. Kortom, verkeerde voeding meegestuurd... Ik krijg binnenkort een nieuwe voeding. En we gaan een afspraak maken met KPN.

T-mobile ik word hier helemaal kinds van. Ben echt zwaar teleurgesteld. Wat een dramatische start.

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Niclaas1974,

Dat is inderdaad geen fraaie start. Ik denk graag even mee om jouw ervaring weer een positieve te maken. Ik lees dat je al contact hebt opgenomen en dat alles eigenlijk al in beweging is. Mijn complimenten!

Voeding
Dit is inderdaad iets stoms. Er bleek bij een groep pakketten een verkeerde voeding meegestuurd voor de TV Box. Hiervoor kunnen we uiteraard snel een nieuwe opsturen. Contact opnemen met onze klantenservice is wel nodig.

Netwerkbeheerder
Voor onze DSL abonnementen vragen we de lijn aan bij de netwerkbeheerder. Zodra de lijn actief is (de datum die we communiceerden bij het installatiepakket), kun je aansluiten. In sommige gevallen zit er nog ergens een kink in de kabel. Dit kan aan de kant van de netwerkbeheerder zijn, maar ook aan ons modem bijvoorbeeld. Dit moesten we eerst uitsluiten door onze Guidion monteur. Nu blijkt het toch bij de netwerkbeheerder te liggen. Echt balen, ook voor ons. Wij willen natuurlijk ook dat jouw abonnement zo snel mogelijk ingaat en we je kunnen verwelkomen. Wees dus gerust, we zetten alles op alles om die lijn bij jou op te (laten) leveren.

Reageer