Beantwoord

dsl aansluiting alleen kabels

  • 22 May 2023
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

Dit is de kabel die we hebben gevonden.

Hoe kan ik hier een telefoonaansluiting op maken, zodat ik de zyxel modum kan aansluiten? Het lijkt dat een heel erg oude kabel is, werkt dit dan wel ?

icon

Beste antwoord door Marlon1234 24 May 2023, 12:10

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marlon1234 

Hier zal denk ik eerst een KPN monteur voor moeten komen om er een aansluitpunt van te kunnen maken, dit kan zodra de verbinding actief is.

Of je kunt misschien het aansluitdoosje uit het installatiepalket gebruiken en kijken op welke 2 draden het signaal staat, gebruik het doosje waar je ook de DSL kabel in kan pluggen 

Oke, en hoe moet ik dat regelen? 

Vanaf 25-5 zou de verbinding al actief zijn namelijk. 

Reputatie 7
Badge +15

@Marlon1234

Je zou het hier kunnen laten weten, dan helpt een moderator je verder.

Zelf kijken kan natuurlijk ook zoals het boven staat beschreven (1ste post).

Zou ik dat nu alvast in gang kunnen zetten? Want vanaf zondag of maandag heb ik geen internet meer. En voordat er een afspraak is gemaakt is het alweer een paar dagen verder denk ik. En dan is de verbinding al actief.  Ik heb geen overstapservice omdat dit niet mogelijk was met mijn huidige provider, dus anders zit ik volgende week zonder iets. 

Ik krijg nu bericht dat vandaag de verbinding al gereed zou zijn.

Hoe kan ik dit nu verder regelen?

Reputatie 7
Badge +15

@Marlon1234 

De draden die zijn aangestipt dus waar het koper zichtbaar is kan je die eens aansluiten in het witte aansluitdoosje, DSL kabel inpluggen en kijken of je verbinding hebt?

De verbinding zal vóór 18:00 actief zijn, een moderator zal hier vanzelf reageren mocht het niet lukken.

Ik heb het geprobeerd maar geen verbinding. 

En ik zie nu dat ik per ongeluk een antwoord heb aangeklikt.. maar het is dus nog niet gelukt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marlon1234, er komt vrijdag een installatiemonteur van Guidion langs om alles te installeren. Indien hij er niet uitkomt, zal hij contact zoeken met onze techneuten. Het gaat sowieso gefixt worden! 

Inmiddels is er al contact geweest met de klantenservice en komt de monteur morgen al. 

Bedankt voor de reactie!

Reageer