Beantwoord

dsl tijdelijk terugzetten

  • 17 January 2022
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Eindelijk heeft KPN zijn zaken gefixed, maar nu zit er bij t-mobile iets niet goed waardoor ik geen glasvezel verbinding heb.

En mijn dsl verbinding werkt niet meer sinds vandaag omdat het glasvezel is geactiveerd.

Kan mijn dsl zo snel mogelijk weer geactiveerd worden? Thuis werken is nog steeds een dingetje...

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 January 2022, 19:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Syl_NL 

Als je eenmaal bent afgesloten op DSL dan kan de verbinding niet meer geheractiveerd volgens mij. Welke mediaconverter heb je nu en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?

Hallo @Syl_NL 

Als je eenmaal bent afgesloten op DSL dan kan de verbinding niet meer geheractiveerd volgens mij. Welke mediaconverter heb je nu en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?

ja dat zei de medewerker aan de telefoon ook.

ik heb de zyxel t-50.

alles doet het zoals het hoort, alleen het “wereldbolletje” staat uit.

2.4GHz, 5GHz en de bekabelde knipperen. en de aan uiteraard.

Reputatie 7

Heb je een Foto van media convertor en modem 

Reputatie 7
Badge +15

@Syl_NL 

De mediaconverter is het apparaat tussen het glasvezelaansluitpunt en modem, er gaat een internetkabel vanuit de mediaconverter naar de blauwe WAN poort van je modem.

@Syl_NL

De mediaconverter is het apparaat tussen het glasvezelaansluitpunt en modem, er gaat een internetkabel vanuit de mediaconverter naar de blauwe WAN poort van je modem.

Ik had de kabel in de blauwe WAN poort zitten, maar die werkte niet, vandaar T-mobile gebeld.

Die gaf aan dat hij daar niet in moest.

Je raadt het al, alles werkt prima nu de kabel gewoon weer in de WAN aansluiting zit.

 

Thanks voor de hulp en snelle reacties.

Reputatie 7

Hi @Syl_NL, super fijn dat alles inmiddels goed werkt! Merci voor je terugkoppeling. Ik dit nog even intern doorspelen, zodat je de volgende keer van de juiste informatie wordt voorzien. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. Dan helpt de Community je graag verder! 😁