Beantwoord

Duidelijkheid aansluiting glasvezel ijsselmonde



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

65 reacties

Reputatie 7

Hi @WillemKes, heel erg bedankt voor deze terugkoppeling! 😊 Ik heb deze aanvullende informatie ook weer doorgezet naar mijn collega's, zodat ik een zo volledig mogelijk antwoord naar jou door kan zetten als ik een reactie heb ontvangen. Hopelijk kan ik je hier snel meer over vertellen, ik blijf het in ieder geval voor je chasen. Want ik wil dat je zo snel mogelijk van de hotspots af bent. 

Hi @Unc0ver, top dat je via deze weg om meer duidelijkheid vraagt! Ik wil je die graag geven, dus ik heb een status update voor jou opgevraagd bij mijn collega's. Momenteel is het erg druk bij deze afdeling, dus het kan even duren voordat ik een terugkoppeling krijg. Maar zodra ze mij van een reactie voorzien, dan ben je de eerste die dat hoort! ☘

Reputatie 2

Het laatste mailtje heb in ontvangen op 4 feb. met daarin de aanleg is voltooid en ik een abonnement kan afsluiten. 
 

Dit is me voor alsnog nooit gelukt. Meerdere malen telefonisch contact gehad, ook via de chat. Niemand die mij duidelijkheid kan geven over hoe en wat, of dat ik een abonnement (pre-order) kan laten afsluiten. 

Reputatie 2

Heel fijn om te lezen @Unc0ver, top! Hopelijk krijgt mijn collega snel meer informatie losgepeuterd. Heel graag gedaan! 😊

Hi @Lisa

Zou jij kunnen checken of jouw collega al wat meer informatie heeft mbt de VvE? Of wellicht van VWT?

Ik hoop snel wat te horen!

Alvast dank.

Reputatie 1

Dankjewel! Maar het duurt wel iets te lang, maar het is het hopelijk waard!

Reputatie 1

@Unc0ver Dan moeten we maar wachten🤷‍♂️, ik heb ook een nieuwsbrief van KPN gekregen dat er

op mijn postcode ook KPN glasvezel wordt aangelegd. Misschien heb ik daar meer aan.

Reputatie 7

Hi @Unc0ver, ik wil je graag laten weten dat mijn collega jou heeft geprobeerd te bellen! Het nummer leek alleen niet meer in gebruik. Kun je mij in een privébericht laten weten op welk nummer wij jou kunnen bereiken? Dan zet ik deze door naar mijn collega. Hij geeft jou dan telefonisch graag een update. 

​​​​​​Hi @WillemKes, ook bij jou heb ik nogmaals gevraagd of mijn collega's jou telefonisch van een update kunnen voorzien! Excuses, ik heb nog geen heldere update gekregen. Maar zodra ik hoor wat momenteel de status is, dan koppel ik dat naar je door. 

 

Reputatie 7

Hi @Unc0ver, yeah - helemaal top! Ik heb dit aan mijn collega doorgegeven, dus hopelijk hoor je snel meer van mijn collega over de telefoon. Ik verwacht dat dit na het weekend wordt.

Hi @WillemKes, ik heb op de valreep nog een nieuwe update voor je binnengekregen! We zullen jammer genoeg echt moeten afwachten totdat de werkzaamheden gereed zijn, voordat er een huisaansluiting-afspraak gerealiseerd wordt. Tot die tijd zal je nog moeten afwachten, sorry. Toch hebben mijn collega's nu ook nog los navraag uitgezet met het verzoek om de order een nieuwe update te geven. Mijn collega heeft je ook nog geprobeerd te bellen, maar kreeg je niet te pakken. Dus ik hoop dat ik je via deze weg van een heldere update heb kunnen voorzien.

Alvast een heel mooi weekend allebei! 

Reputatie 2

Ik heb een gemiste oproep vanuit jullie klantenservice nummer, deze helaas gemist door een vergadering. Uiteraard teruggebeld, maar jullie collega kon mij niet vertellen wie dit was en zei dat dit waarschijnlijk de netwerkbeheerder was?

Maar goed, zou er nogmaals telefonisch contact met mij opgenomen kunnen worden? Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +4

Tof dat het zo snel is gegaan @Unc0ver! Geef het gerust aan als je ergens tegen aan loopt, hoe dan ook komt dit helemaal goed. 😃

Reputatie 7
Badge +15

Bij een flat en een appartementencomplex is het vaak zo dat er toestemming nodig is van omwonenden om jouw woning aan te sluiten op glasvezel of zoals @Seccie al aangaf zijn er misschien nog wat werkzaamheden nodig zoals lassen of het gereed maken van de wijkcentrale.

Reputatie 7

Hi @Unc0ver, dat doe ik met alle liefde voor je! 😊 Ik heb dit gelijk gevraagd en hoop dat mijn collega jou hier snel meer over kan vertellen. Hopelijk is er inmiddels meer over bekend. 

Reputatie 2

Na bijna 2 weken, nog steeds niks gehoord. Wat ik me ook afvraag is waarom de telefonische klantenservice van T-Mobile nooit iets weet, en nooit wat kan doen? Maar hier op het forum kan er wel het een en ander gedaan worden (of iig; druk achter gezet worden)..

Zou een moderator mij een update kunnen geven, aangezien je collega's dit telefonisch niet kunnen (of willen). Zou het wellicht mogelijk zijn om aan te kunnen geven of er iemand überhaupt in het complex is aangesloten op het T-Mobile Thuis Glasvezel netwerk? Daar ben ik eigenlijk reuze benieuwd naar. 

Alvast dank.

Reputatie 7

Hi @Unc0ver, ik wil je graag laten weten dat mijn collega heeft aangegeven dat hij jou zou terugbellen om te vertellen wat je precies kunt verwachten! Klopt het dat je hier gisteren over bent gebeld? Mijn collega gaf namelijk aan dat er gecontroleerd moet worden of de VvE ook echt geen toestemming heeft gegeven. 

Reputatie 2

Hi @Unc0ver, ik wil je graag laten weten dat mijn collega heeft aangegeven dat hij jou zou terugbellen om te vertellen wat je precies kunt verwachten! Klopt het dat je hier gisteren over bent gebeld? Mijn collega gaf namelijk aan dat er gecontroleerd moet worden of de VvE ook echt geen toestemming heeft gegeven. 

Hi @Lisa, dat klopt idd! 
Je collega gaf aan dat hij wat druk zou zetten op VWT. Aangezien zij mij vertelden dat de VvE geen toestemming hebben gegeven, maar daarover niks naar jullie hebben gecommuniceerd. 

Wordt vervolgd dus! Nogmaals dank voor al je hulp!!

Reputatie 7

Hi @WillemKes, ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een status update! Zodra ik een heldere terugkoppeling heb ontvangen, dan meld ik die hier. Sorry dat dit iets langer duurt. Ik blijf dit voor je chasen, todat er duidelijkheid komt. 

Hoi Lisa, ik wacht nog even af dan.

Mijn eigen onderzoek: EH Infra geeft aan dat ze nog geen afspraak met mij (of wie dan ook in mijn straat) kunnen inplannen omdat er nog werkzaamheden door VWT uitgevoerd moeten worden. Wanneer dat was kon hij me niet aangeven. Zodra zij een groen licht krijgen gaan ze heel de straat inplannen.

Dat strookt dus met het verhaal dat ik eerder van VWT direct heb gehoord, alleen de onduidelijkheid blijft wanneer die werkzaamheden uitgevoerd gaan worden en hoelang het dus wachten is. Ik hoop dat @Lisa

daar wat meer over kan zeggen. 

 

Blijft een beetje gek van T-mobile om al abonnementen te gaan aanbieden terwijl de infrastructuur blijkbaar nog verre van gereed is. Zit nu al ruim anderhalve maand te internetten op wifi-hotspots, met al het geklooi wat daar bij komt kijken..

Willem

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Unc0ver, mijn collega heeft een poging gedaan maar kreeg je niet te pakken. Er is een voicemail voor je achtergelaten!

Hoi,

contract is bij mij al enige tijd geleden (eind juni) afgesloten, maar helaas nog niet actief.

de kabel ligt bij mij (postcode 3076) inmiddels wel tot aan de gevel, maar contact met Volker Wessels gaat heel erg moeizaam. Toen ik er laatst eindelijk door kwam telefonisch werd mij verteld dat mijn aansluiting door de gevel nog niet gemaakt wordt, omdat er eerst iets aan de wijkkast gedaan moest worden (dat klopt dan wel met het verhaal van @Enterprise1701 ), maar als datum werd november 2022 gegeven. Daar schrok ik nogal van.

@Enterprise1701 zijn ze bij jou wel langs geweest op de beloofde 15 augustus?
@Lisa kan jij mij misschien voorzien van iets meer informatie? Ik ben nu al ruim een maand aan het klooien met unlimited bundels voor mn telefoon om alles op wifi hotspots draaiende te houden, maar daar gaat zo langzamerhand de lol ook wel van af.

 

Groeten,

Willem

Reputatie 2

Hoi @WillemKes Ja, maar pas na zijn planning dus hij was in feite al klaar met zijn werk, en deze heeft niks gedaan anders dan waar de glasvezel kabel komt te liggen, dit was de meterkast, al bij al, is deze monteur daarna weggegaan.

De volgende dag(16 augustus) opnieuw gebeld en heeft EH infra(onderaannemer van VWT) direct 3 monteurs op pad gestuurd voor het binnenbrengen van de glasvezel kabel naar de meterkast, er ging echter wel wat verkeerd bij het afmelden van de werkzaamheden, maar dit is netjes verholpen door de glasvezel afdeling en @Lisa 

Ik geef wel toe dat ikzelf heb moeten bellen, maar dat was op advies van @Lisa 

Ik weet niet op welke POP je aangesloten zit @WillemKes maar als je op dezelfde zit als ons is de wijkkast dan zijn de werkzaamheden afgerond is me verteld.

Hoi @Enterprise1701 ,

thnx voor de snelle reactie! De naam EH Infra hoor ik voor het eerst, hopelijk kan @Lisa mij vertellen of die voor mij ook wat kunnen betekenen. Via VWT kom ik niet echt ergens. Heb jij direct met hen contact opgenomen of heeft VWT hen aangestuurd?

Welke POP ik op zit weet ik ook niet, maar mijn belletje met VWT was van de week en toen kreeg ik dus november 2022 te horen als 'theoretische' einddatum voor het werk aan de wijkkast..

Groeten,

Willem

Reputatie 2

@WillemKes 

Ik wil de suggestie geven zelf contact op te nemen met EH infra te weesp (TEL +31294769038) ik weet niet hoe het bij @Enterprise1701 was, maar bij ons ( ook ijsselmonde) was een week later de afspraak, nadat we zelf contact met hun hebben opgenomen, misschien dat ze nog een plekje hebben volgende week donderdag / vrijdag.

Het afmelden kan snel gaan in dit geval konden wij de volgende dag een afspraak in plannen met guidion.

Reputatie 7

Hi @Unc0ver, super dat mijn collega opnieuw contact met jou heeft opgenomen! Wat gek zeg, maar fijn dat dit nu helder is. Helemaal top en heel graag gedaan. Alvast een fijn weekend! 

Reputatie 2

@WillemKes Dit is een iets minder snelle reactie haha,

EH infra heeft bij ons de aansluiting gemaakt en is onderaannemer van VWT, echter weet ik niet hoe dit bij jou geregeld is, hoe is je huis opbouw? Of woon je in een flat?,

Ik heb zelf contact gehad met VWT, maar die stuurden me door naar EH-infra en gaven me het nummer van EH-infra, en die hebben de kabel naar de meterkast gebracht en gemeten.

Reputatie 7

Heel fijn om te lezen @Unc0ver, top! Hopelijk krijgt mijn collega snel meer informatie losgepeuterd. Heel graag gedaan! 😊

Reputatie 7

Hi @WillemKes, super dat je dit doorgeeft! Ik gaf net ook al een reactie in je privébericht. Echt heel fijn dat er een afspraak is ingepland. Ik ga duimen dat je vlak na deze afspraak snel van jouw verbinding kunt gaan genieten.