Beantwoord

Duidelijkheid aansluiting glasvezel ijsselmonde


Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Hoi! Het is in middels al een tijdje geleden dat de kabels onder de grond zijn gezet, maar ik heb nog steeds geen brief/communicatie van T-Mobile gekregen waar duidelijk een datum staat dat wij kunnen profiteren van glasvezel. Weet iemand anders hier meer van?

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 July 2022, 10:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

65 reacties

Reputatie 2

Hi @Unc0ver, dat doe ik met alle liefde voor je! 😊 Ik heb dit gelijk gevraagd en hoop dat mijn collega jou hier snel meer over kan vertellen. Hopelijk is er inmiddels meer over bekend. 

Hoi @Lisa,

Dank voor je reactie. Ik ben ondertussen al gebeld door je collega. Er is wel een akkoord vanuit de VvE, echter was ik volgens VWT '’niet'’ aanwezig op het afgesproken moment... er is namelijk nooit een afspraak met mij ingepland geweest :). Je collega zei dat hij VWT op de hoogte zou brengen voor een nieuwe afspraak, dus ik ben benieuwd!

Nogmaals dank voor je inzet en hulp Lisa!

Reputatie 7

Hi @Unc0ver, super dat mijn collega opnieuw contact met jou heeft opgenomen! Wat gek zeg, maar fijn dat dit nu helder is. Helemaal top en heel graag gedaan. Alvast een fijn weekend! 

Reputatie 2

Na bijna 2 weken, nog steeds niks gehoord. Wat ik me ook afvraag is waarom de telefonische klantenservice van T-Mobile nooit iets weet, en nooit wat kan doen? Maar hier op het forum kan er wel het een en ander gedaan worden (of iig; druk achter gezet worden)..

Zou een moderator mij een update kunnen geven, aangezien je collega's dit telefonisch niet kunnen (of willen). Zou het wellicht mogelijk zijn om aan te kunnen geven of er iemand überhaupt in het complex is aangesloten op het T-Mobile Thuis Glasvezel netwerk? Daar ben ik eigenlijk reuze benieuwd naar. 

Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Unc0ver, er mag geen melding gemaakt worden van medebewoners in jullie wooncomplex, dat zou tegen de Europese wetgeving voor privacy ingaan - hoe weinig je er ook mee kunt, is dat een GDPR-aangelegenheid. Wat ik natuurlijk wel dolgraag wil uitzoeken, is waarom er nog geen update gekomen is. Ik heb dit uitgezocht in ons aansluitsysteem en zie dat er gisterochtend een verzoek ingediend is vanuit VWT om de beschikbaarheid te controleren/verifiëren. Er komt uitrollen dat het om hoogbouw gaat en er een haalbaarheidsonderzoek voor nodig is. Dit dient de VvE verder af te stemmen met de aannemer, maar ik begrijp uit je eerdere reactie dat hier al akkoord voor gegeven is, klopt dat?

Reputatie 2

Hoi @Unc0ver, er mag geen melding gemaakt worden van medebewoners in jullie wooncomplex, dat zou tegen de Europese wetgeving voor privacy ingaan - hoe weinig je er ook mee kunt, is dat een GDPR-aangelegenheid. Wat ik natuurlijk wel dolgraag wil uitzoeken, is waarom er nog geen update gekomen is. Ik heb dit uitgezocht in ons aansluitsysteem en zie dat er gisterochtend een verzoek ingediend is vanuit VWT om de beschikbaarheid te controleren/verifiëren. Er komt uitrollen dat het om hoogbouw gaat en er een haalbaarheidsonderzoek voor nodig is. Dit dient de VvE verder af te stemmen met de aannemer, maar ik begrijp uit je eerdere reactie dat hier al akkoord voor gegeven is, klopt dat?

Hoi @Jason,

De VvE heeft akkoord gegeven (dit heeft jouw collega op mijn voicemail ingesproken). Verder zou je collega VWT vragen een nieuwe afspraak met mij in te plannen. Want bij de eerste afspraak (die nooit is gemaakt), was ik blijkbaar niet thuis. :) 

Door dit alles raak ik wat verward, ik zou blij zijn als er eindelijk eens duidelijkheid komt. 
 

Alvast dank.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Unc0ver, bedankt voor de toelichting!

Ik zie inderdaad dat er een nieuw verzoek bij VWT is ingelegd op 13 januari. Omdat ik hier nog verdere update over kan terugvinden durf ik ook niet te zeggen wat hier de status van is. Daarom zal ik navraag voor je doen bij de glasvezelafdeling en ik verwacht dat we hiermee snel de duidelijkheid hebben waarnaar we zoeken. Ik ga hier voor je achteraan!

Reputatie 2

Hoi @Unc0ver, bedankt voor de toelichting!

Ik zie inderdaad dat er een nieuw verzoek bij VWT is ingelegd op 13 januari. Omdat ik hier nog verdere update over kan terugvinden durf ik ook niet te zeggen wat hier de status van is. Daarom zal ik navraag voor je doen bij de glasvezelafdeling en ik verwacht dat we hiermee snel de duidelijkheid hebben waarnaar we zoeken. Ik ga hier voor je achteraan!

Dank @Cal, ik wacht je berichtje af.

Reputatie 2

Update: zojuist door een collega van jullie gebeld, met dat het is doorgezet en ik moet afwachten op een telefoontje voor het maken van een afspraak. Mocht ik volgende week vrijdag niks gehoord hebben, moest ik contact opnemen met T-Mobile.

Wordt vervolgd.

Reputatie 7
Badge +4

Tof dat het zo snel is gegaan @Unc0ver! Geef het gerust aan als je ergens tegen aan loopt, hoe dan ook komt dit helemaal goed. 😃

Reputatie 2

Helaas ben ik door een (onder)aannemer (nog) niet gebeld. Morgen moest ik contact met jullie opnemen indien er nog geen contact met mij was opgenomen. Toen dacht ik, ik doe dat maar vandaag. 

Is er iemand die mij een update kan geven. Wat ik zelf jammer vind, is dat VWT mij niet kan vertellen welke (onder)aannemer contact met mij op zal gaan nemen. 

 

Ik hoop nog steeds op een wonder dat ik vanmiddag of morgen nog gebeld word. 

Reputatie 2

Ik heb een gemiste oproep vanuit jullie klantenservice nummer, deze helaas gemist door een vergadering. Uiteraard teruggebeld, maar jullie collega kon mij niet vertellen wie dit was en zei dat dit waarschijnlijk de netwerkbeheerder was?

Maar goed, zou er nogmaals telefonisch contact met mij opgenomen kunnen worden? Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Unc0ver, zoals ik het nu kan herleiden uit de informatie in de statusupdates, ben jij gebeld door de aannemer (VWT) om de installatie door te nemen en mogelijk een afspraak te maken. Gisteren is een update aan ons geleverd waarin vermeld wordt dat de VvE geen akkoord gegeven heeft op de aansluiting; dit wordt nu vanaf morgen opgepakt door onze Fiber-afdeling. Zij zullen je van de week benaderen met een oplossing voor de aansluiting.

Reputatie 2

Hoi @Unc0ver, zoals ik het nu kan herleiden uit de informatie in de statusupdates, ben jij gebeld door de aannemer (VWT) om de installatie door te nemen en mogelijk een afspraak te maken. Gisteren is een update aan ons geleverd waarin vermeld wordt dat de VvE geen akkoord gegeven heeft op de aansluiting; dit wordt nu vanaf morgen opgepakt door onze Fiber-afdeling. Zij zullen je van de week benaderen met een oplossing voor de aansluiting.

3 weken verder, nog steeds niet benaderd door de Fiber-afdeling. Jammer dat er geen correct antwoord wordt gecommuniceerd betreft de VvE. Het was eerst niet, toen wel en nu weer niet. 

Zou je door kunnen geven aan de Fiber-afdeling of zij alsnog mij willen benaderen voor een oplossing?

Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +5

Dit heb ik meteen gedaan @Unc0ver! Ik verwacht dat je morgen of overmorgen meer informatie ontvangt. Dit gaat of via dit topic, of je ontvangt een belletje van mijn collega's. Ik blijf er scherp op!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Unc0ver, mijn collega heeft een poging gedaan maar kreeg je niet te pakken. Er is een voicemail voor je achtergelaten!