Beantwoord

Duurt maanden tot installatie

  • 11 August 2022
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Ik heb in april 2022 T-Mobile thuis aangevraagd. Het is inmiddels 11-8-2022. Er heeft nog steeds geen installatie plaats gevonden. Elke week in contact met Guidion of T-Mobile thuis. En ik word maar niet verder geholpen door Guidion. T-Mobile geeft elke keer aan ik verbind je door naar Guidion. Maar ik woon blijkbaar in een uithoek van Nederland. Want ze moeten bij Guidion mij handmatig inplannen. Ik zit met onregelmatige werkdiensten dus ik vraag continue om mij te bellen voor maken van afspraak maar dit doen zij niet. Vorige week woensdag 3-8-2022 opnieuw contact gehad met t-mobile thuis voor de zoveelste keer en toen kreeg ik eindelijk ook eens te horen dat ik het geld terug kon krijgen omdat ik niet hoef te betalen voor niet gekregen service. 

Vandaag opnieuw gebeld omdat guidion zonder telefonisch overleg mij voor 8 september heeft ingepland. En ik hier helemaal klaar mee ben en ik denk het is 11 augustus hoezo pas 8 september en dan krijg je te horen ja het kan niet eerder. Ik ben straks 5 maanden verder na aanvraag t-mobile thuis. 

Niemand kan mij blijkbaar helpen bij t-mobile thuis of guidion. Ik zit al zover om een andere provider aan te vragen. Want ik kan nu niet meer tot 8 september wachten. Ik wacht al 4 maanden en ik heb volgende week internet nodig in huis!!!!.

 

Ik hoop dat misschien via deze weg er meer hulp geboden kan worden. En ik verwacht een tegemoetkoming van t-mobile en guidion. 

Ook meerdere klachten via de mail naar guidion gedaan hier krijg ik geen reacties op en dan wil ik dat telefonisch doen en zeggen ze moet via de mail. Ik wil dat t-mobile mijn klachten serieus neemt en mij nu met spoed wilt helpen en wilt helpen met een klacht naar guidion toe. 

icon

Beste antwoord door Boris 11 August 2022, 10:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @PaulS99,

Dank voor je bericht en welkom bij de Community van T-Mobile! Een rotte situatie, één die we liever niet terug zien. Ik heb daarom direct meegekeken wat er precies is voorgevallen.

Zo lees ik terug dat we tot tweemaal toe een afspraak hebben weten in te plannen om de installatie compleet te maken bij jouw thuis. De afspraken van 8 juni en 3 augustus zijn op het allerlaatste moment afgezegd, waardoor de monteur niet de installatie heeft kunnen volbrengen. De Guidion monteurs werken met een volle agenda, waardoor er van te voren wordt gewerkt met een ingesloten tijdvak. Hierdoor is bellen vlak voor de afspraak niet mogelijk - je bent immers niet de enige klant die moet worden aangesloten.

Dat de datum nu zodanig in de toekomst ligt zal door een drukkere periode bij Guidion komen. Hoe dan ook, wil ik graag kijken of we deze afspraak kunnen vervroegen, zodat jij kan genieten van je verbinding. Daarbij wil ik rekening houden met de tijden waarop jou het best schikt. Wil je mij een privébericht sturen wanneer jou het best uit kan komen? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Dan kunnen we aan de bel trekken bij ons contactpersoon. Ik hoor het graag van je.