Beantwoord

Eindelijk installatiemonteur geweest maar ...

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Guidion monteur vandaag geweest, dacht eindelijk aangesloten te worden maar helaas monteur heeft omvormer geplaats en modem aangesloten maar nu blijkt volgens de monteur dat de aansluitingen in de wijkkast nog niet zijn aangesloten, ik moet maar in de gaten houden wanneer het rode lampje op het modem groen wordt en dan kan ik de rest zelf aansluiten,   Dat is dan weer een lekker begin, ben blij dat ik mijn oude provider nog niet heb opgezegd. Dan gaan we maar iedere dag kijken of het lampje al groen is en of dan alles naar behoren werkt. Kijken hoe lang dit weer gaat duren.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 7 June 2022, 20:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als het goed is krijg je ook een mail. Je hoeft dus niet de hele dag naar een rood lampje te staren.

Maak je gebruik van de overstapservice dan stopt de oude aanbieder pas als ze een seintje krijgen

Op welk netwerk ben je aangesloten ?

Ik zit nu nog bij Ziggo maar die zeg ik zelf wel op als T-mobile bij mij werkt en stabiel is, niet eerder, betaal liever dubbel als dat ik zonder internet zit.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RVTA,

Leuk om te zien dat je van het nieuwe glasvezelnetwerk gebruik gaat maken! 😃 

Sorry voor de vertraging in de oplevering. Lang verhaal kort: het is mij niet duidelijk wanneer de aannemer jouw verbinding definitief kan activeren. Hierom heb ik inmiddels al navraag opgestart en ik hoop je snel meer te kunnen vertellen.

Ik ga hier voor je achteraan, een antwoord zullen wij zeker krijgen!