Beantwoord

Erg slechte service. Sluit je niet bij deze provider aan!

  • 16 March 2018
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

Ik ben zeer ontevreden over uw klantenservice en de manier waarop u communiceerd met kpn. Ik zou op 28 februari een monteur aan mijn adres krijgen die voor mij internet en tv zou aansluiten. Deze monteur constateerd dat: er 3 dsl lijnen op 1 aansluitpunt zitten en dat kpn deze moet labelen en aan moet zetten. Deze melding is volgens mij gemaakt. Daarna niks gehoord.. Ik heb 1 maart (het moment waarop mijn internet 'aan' gaat) weer contact opgenomen. Ik kreeg toen een mail dat de 'technische dienst' mijn geval zou afhandelen. Op 8 maart kreeg ik weer een monteur aan de deur, maar deze was wederom van tmobile... Kon ook weer niks voor mij betekenen.. Daarna heb ik 3 uren opeenvolgend contact gehad met tmobile en kpn om een 'ticket' te regelen voor een afspraak met een monteur van kpn. Eerste keer kreeg ik de bericht van kpn met een afspraak verzoek. Ik besloot kpn te bellen om een afspraak te maken. Wat blijkt is dat: de ticket op naam staat van een mvr uit amsterdam. Ik heb dus een afspraak gemaakt voor een mevrouw die nu iemand aan de deur krijgt voor niks.. Daarna heb ik weer een ticket geprobeerd te regelen via tmobile. Maar dit kon kpn niet registeren ( het komt dus niet bij kpn aan). Ik bel al twee dagen heen en weer, maar niemand is bereid dit intern voor mij op te lossen.. Ik zit al 2 weken zonder internet en mijn werk leidt hieronder.. Ik ben nog bereid om naar de geschillencommissie te gaan, als iedereen mij met dit probleem laat zitten.
icon

Beste antwoord door Brian 19 March 2018, 17:08

Bekijk origineel

2 reacties

Misschien kun je iemand vragen die er verstand van heeft? (Bv. een vriend of kennis):D
Reputatie 7
Hi Berendvanderlee, we gaan er voor zorgen dat KPN zo snel mogelijk een nieuwe afspraak met je maakt! Ik zie dat we je in de tussentijd gelukkig voorzien hebben van onbeperkt internet via je mobiel zodat je die kan gebruiken als hotspot, helemaal goed! Mocht het niet gelukt zijn met het activeren van de code hiervoor laat het dan zeker weten, we gaan voor je aan de slag!

Reageer