Ervaring klantenservice dramatisch slecht.

  • 17 May 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Waardeloze klantenservice! Al meer dan 11 jaar klant bij T-Mobile Mobiel en al meer dan 5 jaar klant bij T-Mobile Thuis. Al in maart 2023 een bestelling gedaan voor een glasvezel abonnement. Na meermaals contact (meer dan 5x) nog steeds geen duidelijkheid. Iedere medewerker verteld een ander verhaal. Eén boodschap blijft hetzelfde: "u moet nog even afwachten totdat de backoffice het heeft uitgezocht". In één woord: belachelijk. Daarnaast worden gesprekken niet teruggevonden maar er worden wel klanttevredenheidsonderzoeken uitgestuurd. Ik denk dat het tijd is dat T-Mobile voor betere service en korte reactietijden gaat zorgen. Of dat het wellicht tijd is dat ik een nieuwe provider moet gaan zoeken.

eric 10 maanden geleden

De netbeheerders geven altijd wensdata af. De praktijk kan weerbastiger zijn, denk aan vergunningen maar vooral mensen.. Iedereen wil graag een klus afmaken, maar dat is helaas niet altijd binnen de initiele verwachtingen van een klant mogelijk. Maar uiteindelijk komt die lijn er!

Bekijk origineel

2 reacties

Dit is het nummer van KPN 0880063744. Die heeft mij verteld dat het nog tenminste tot 8 juni duurt voordat de aannemer weer verder gaat met de werkzaamheden van de glas vezel. Er was een probleem. ik had helemaal geen service nadat ik verhuisd ben.  Ik ben overgestapt naar Ziggo. Die hebben nu 50 % korting voor 9 maanden. Die hebben nog geen glasvezel, maar goed.

Reputatie 7
Badge +14

De netbeheerders geven altijd wensdata af. De praktijk kan weerbastiger zijn, denk aan vergunningen maar vooral mensen.. Iedereen wil graag een klus afmaken, maar dat is helaas niet altijd binnen de initiele verwachtingen van een klant mogelijk. Maar uiteindelijk komt die lijn er!

Reageer