Beantwoord

Ervaring met oplevering van 750Mb/s

  • 17 February 2018
  • 3 reacties
  • 1014 Bekeken

Bespaar jezelf een hoop ellende!

Begin er niet aan. Heb zelf deze aanbieding afgesloten en de problemen met data van aansluiting en activering zijn al begonnen.

Contact met de klantenservice heeft absoluut geen nut.

Ze zijn onbeschoft, luisteren niet naar je verhaal en praten constant door je heen. Beginnen gelijk te dreigen met boetes vanwege contractbreuk als je wil annuleren terwijl zij degene zijn die zich niet aan de afspraken houden. Ze verbreken de verbinding als je naar hun naam vraagt of geven gewoon zomaar een valse naam op. In mijn geval een jongen met een duidelijk niet nederlands accent (wat er verder niet toe doet) die mij wijs wil maken dat zijn naam Kees-Jan is.

goedkoop is duurkoop en heb nu al spijt ervan dat ik bij xs4all ben weg gegaan. ik ben nog niet eens aangesloten bij t-mobile, maar ik weet nu al dat ik terug ga naar xs4all. Daar betaal je wat meer, maar dan heb je tenminste wel uitstekende service wanneer je het nodig hebt.

Ik ben serieus aan het nadenken om de boete te betalen voor het voortijdig weggaan. alhoewel ik van 3 verschillende mederwerkers 3 verschillende bedragen heb gehoord varierend van 50,- 75,- tot wel 350,- euro, heeft de laatste medewerker de zogenaamde Kees-Jan van de afdeling opzeggingen mij verzekerd dat het maar 75,- zou zijn, alhoewel ik daar mijn twijfels bij heb, omdat iedereen bij t-mobile maar wat lijkt te roepen zonder daadwerkelijk verstand van zaken te hebben. Al bij al is 75,- een schijntje om niet een jaar lang t-mobile klant te moeten zijn.
icon

Beste antwoord door Sander 20 February 2018, 12:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Baldadigerd,

het klinkt niet als een goede start.
Waar loop je tegen aan ? wellicht dat je je antwoord hier kan vinden.

Je heb een jaarcontract afgesloten, als je er onder uit wil moet je de resterende maanden betalen. is normaal gesproken de regel in Nederland.
Reputatie 7
Hoi Baldadigerd,

Graag draai ik jouw ervaringen tot nu toe 180 graden om! De snelheid van 750 Mbps voor die prijs is een prachtig product waar ik helemaal achter sta. Ik baal ervan dat je bovenstaande ervaring met de klantenservice hebt gehad. We zijn erg lief hoor! Ik sta klaar om je verder te helpen en je een tevreden gebruiker van ons glasvezelnetwerk te maken.

Roept u maar! Waar wil je meer van weten? Als het gaat om specifieke zaken in jouw abonnement, dan heb ik gegevens nodig. Dan kun je jouw vraag, samen met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij sturen. 🆒
Reputatie 7
er zijn een aantal oorzaken waardoor je 500/750Mbit niet kan halen.
1. er word een netwerk kaart gebruikt die alleen maar 100Mbit ondersteund.
2. er word gebruik gemaakt van een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. er word een netwerk kaart gebruikt die de snelheid niet aan kan zoals broadcom of asheros chipset
4. er word gemeten vanuit een webbrowser inplaats van de speedtest.net desktop app.
5. software matige beperking zoals een firrwall
6. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
7. de computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel. maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.

Bij T-Mobile
1. demping op de lijn is te hoog.
2. modem is defect.
3. er staat een verkeerd profiel op de lijn.

Reageer