extra bestelling

  • 2 February 2023
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

goedemiddag!

ik heb vanochtend mn Thuis internet geïnstalleerd, ging super makkelijk. Kwam er wel achter dat ik geen tvbox had besteld, en mijn tv is ouder type, wel een btje dom. Ik vond ergens in mn klantomgeving een button waarmee ik makkelijk zo'n ding kon bestellen, heb er echter geen emailbevestiging oid van ontvangen. Kunt u me laten weten of het goed is doorgekomen, en wanneer ik de box ongeveer kan verwachten?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hey @karin010, wat goed dat je dit aankaart! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat de bestelling inderdaad goed door is gekomen. Hier kan je alles vinden over je bestellingen: Mijn Bestellingen. Alvast heel veel kijkplezier!😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @karin010, wat goed dat je dit aankaart! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat de bestelling inderdaad goed door is gekomen. Hier kan je alles vinden over je bestellingen: Mijn Bestellingen. Alvast heel veel kijkplezier!😊

Reageer