Beantwoord

Extra kosten datagebruik door late installatie

  • 25 February 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

 

Direct na mijn verhuizing stond de installatie van mijn thuisinternet gepland.

Op 15-12-2022 zou Guidion dit oppakken, echter kreeg ik die dag een bericht dat de monteur was uitgevallen. Zodoende is er een nieuwe afspraak gemaakt namelijk op 03-01-2023. De monteur gaf aan dat alles de volgende dat zou werken. Hij appte echter de volgende dag dat de deur van de glasvezel centrale om de verbinding actief te stellen defect was. Uiteindelijk is er een monteur van Guidion langs geweest op 06-02-2023. Sindsdien werkt mijn thuisinternet naar behoren.

 

In december en januari heb ik extra abonnementskosten gemaakt voor mijn internetbundel via mijn telefoonabonnement.

December: verwachte abonnementskosten € 12 Tele2 mobiel + (€ 25 T-Mobile thuisnetwerk x halve maand) = € 24,50. Werkelijke kosten € 12 Tele2 mobiel + € 49,99 aanvullende internetbundels= € 61,99.

Onkosten december door vertraagde installatie: € 37,49.

Januari: verwachte abonnementskosten € 12 Tele2 mobiel + € 25 T-Mobile thuisnetwerk = € 37. Werkelijke kosten € 12 Tele2 mobiel + € 60 aanvullende internetbundels= € 72.

Onkosten januari door vertraagde installatie: € 35.

 

Graag zie ik de gemaakte onkosten in december en januari vergoed worden. Ik verneem graag, alvast hartelijk dank voor uw reactie!

icon

Beste antwoord door eric 25 February 2023, 20:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Bij consumenten internetlijnen is er geen SLA waarbij indirecte of directe schade wordt vergoed. Je hebt zolang de lijn niet is opgeleverd, geen abonnement kosten betaald. Die vallen dus ook niet te crediteren.  Als een bestaande verbinding een storing krijgt, dan stelt t-mobile unlimited mobiele vouchers beschikbaar. Voor het opleveren is dat niet standaard van toepassing.

Reageer