-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Op 9 november heb ik de order geplaatst voor glasvezel internet, da's nu bijna 3 maanden geleden. Dit was naar aanleiding van een aanbod van T-mobile. Men verzekerde ons toen dat binnen 2 weken de aansluiting zou worden afgerond. Helaas daarna werd de belofte met weer 2 weken opgerekt en daarna heb ik helemaal nooit meer wat gehoord.
In ons flatgebouw (kralingen west) is het halve gebouw is voorzien van de kabels en aansluitingen voor glasvezel maar voor een deel van het gebouw is na afgelopen oktober nooit meer een monteur gezien.
Zijn er meer buurten of appartementengebouwen waar T-mobile slechts een gedeelte oplevert en daarna nooit meer van zich laat horen? Is er hier iets meer over bekend?
Hoi @MxRdam en @Benji123, ik ben meteen voor jullie gaan kijken.
@MxRdam Je ontvangt een brief van de netwerkbeheerder. In deze brief staat een voorgestelde datum en tijd waarop ze langskomen om de voorbereiding te doen voor de huisaansluiting. Als je niet reageert, komt de netwerkbeheerder altijd op het voorgestelde moment langs. Wil je het moment aanpassen, dan kan hij de contactgegevens in de brief gebruiken.
- De voorbereiding vindt plaats: er wordt in de woning gekeken hoe de glasvezelkabel naar binnen kan komen en waar het FTU wordt geplaatst (de 'schouw')
- De netwerkbeheerder legt de kabel aan tot de woning
- Er wordt een 2e afspraak gepland met de netwerkbeheerder voor het naar binnen brengen & plaatsen. (Ook wel HAS genoemd)
- Er wordt een afspraak met Guidion gemaakt om te installeren. Dit kan vanaf 4 dagen na de 'HAS'
Gegevens Primevest (Van Gelder) Extern: 038 - 4431 429 - ma t/m vrij: 08.00 - 17.00 uur
@Benji123 ik zie dat er al een monteur is langs geweest. Er staat op dit moment een ticket uit naar de netwerkbeheerder. De standaardsverwerkingstijd van een ticket is 2 - 5 werkdagen. Bij
drukte kan dit 5 - 7 werkdagen zijn. Zij zullen dan contact met je opnemen.
Bekijk origineel