Beantwoord

FTU geplaats door KPN, hoe nu verder?

  • 8 May 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Goede middag,

Al enige tijd geleden heb ik mijn verhuizing doorgegeven via MyTmobile zodat we kunnen internetten en TV kunnen kijken in ons nieuwe huis. Omdat hier nog geen glasvezel aansluitpunt was (in het nieuwe huis) moest deze worden aangelegd door KPN. Inmiddels is dit FTU-punt aangelegd sinds vanochtend.

 

Omdat onze gewenste verhuisdatum al is verstreken omdat er dus nog geen aansluit punt aanwezig was in de woning kon T-Mobile natuurlijk nog niets aansluiten. Inmiddels hebben we een aansluit punt in onze woning, en moeten we in principe nu wachten tot T-Mobile (Guidion) een ONT komt installeren.

 

We zitten nu ongeveer 2 weken al zonder internet + TV, wanneer kunnen een mail verwachten van Guidion om onze installatie te voltooien? Of moet ik zelf bellen met Guidion etc? Het is me een beetje onduidelijk.

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door VeravdWijdeven 8 May 2023, 14:57

Bekijk origineel

1 reactie

aanvulling: Onze status van de bestelling staat tevens nog op ‘in behandeling’ en er staat: Wachten tot de netwerk beheerder een aansluiting punt in de woning heeft aangelegd.

 

Ook hebben we nog geen installatie pakket ontvangen

 

update: Zojuist super geholpen via de chat door Robin. Ons order bleef hangen waardoor we geen pakket toegestuurd kregen. Bij deze dus opgelost!

Reageer