Het is een lang verhaal na de overstap naar T-mobile glasvezel. Op 3-12-2021 had ik een eerste afspraak met GUIDION voor mijn glasvezelinstallatie. Helaas heeft T-mobile geen installatiepakket naar mijn adres gestuurd, dan kon GUIDION niets doen voor de installatie. Op dit moment is mijn DSL afgesloten door T-mobile dus ik moest 4G hotspot gebruiken. Het was erg geïrriteerd omdat al mijn IOT (licht, bewakingscamera enz.) uit stond. Ik moest 2 weken wachten om het installatiepakket te krijgen en regelde een 2e afspraak met GUIDION. Vandaag (15-12-2021) kwam GUIDION en vertelde me dat "FTU is defect. Pigtail is gebroken van binnen krijg de nt niet erop. Ticket doorgezet naar BO". Hij kon niets doen. Opnieuw moet ik wachten op KPNnetwerk afspraak.
Het is een nachtmerrie met al deze problemen. Hoe lang moet ik wachten om dit probleem op te lossen? Het is vakantieperiode, moet ik wachten tot volgend jaar? Moet ik weer overstappen op DSL-kabel?
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel