Beantwoord

FTU niet aanwezig

  • 8 June 2020
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Er bij ons een monteur langs geweest voor het installeren van de modum van T-mobile. De monteur gaf aan dat er geen FTU aanwezig is die wel aanwezig hoort te zijn bij deze woning. T-mobile zou de order voor het plaatsen van de FTU uitzetten bij KPN, dat lijkt niet te zijn gebeurt. Ik wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd tussen deze twee partijen: KPN heeft geen order ontvangen voor het plaatsen van de FTU en T-mobile zegt dat ze deze wel hebben doorgezet. ondertussen ben ik hier nog de dupe van. KPN gaf als tip mee dat het kon liggen aan de backoffice van T-mobile en dat daar iets mis is gegaan bij het doorgeven van de order aan KPN. T-mobile kunnen jullie de order alsjeblieft controleren zodat er een afspraak kan worden gemaakt voor het plaatsen van de FTU?

Via de telefonische klantenservice kom ik na 2x 45 min wachten niet verder en ik zou toch graag geholpen worden. 

Ik wil graag weer op fatsoenlijke wijze thuis kunnen werken. 

icon

Beste antwoord door Ginny 9 June 2020, 13:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6

@geertvandijk natuurlijk ga ik je graag helpen. Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord. Daarom zal ik dit topic sluiten.