Beantwoord

Geen doos gehad, onbereikbare klantenservice

  • 15 February 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Omdat er glasvezel in mijn wijk is aangelegd ben ik overgestapt van T-Mobile Thuis VDSL naar een glasvezel abonnement. Voor het glasvezelpunt is netjes een monteur langs geweest en die heeft alles klaargezet en een aansluiting gemaakt. Bij het afsluiten van het nieuwe abonnement zal ik dat ik zelfs mijn bestaande modem kon blijven gebruiken. Helemaal top.

Nu was vandaag de monteur hier en ik zou een pakket gehad moeten hebben want hij had blijkbaar toch dingen nodig (waarom neemt hij dat dan niet mee vraag ik me af, maar in elk geval heb ik geen pakket gezien.

Dus toen begon de ellende: De chatbot is uiteraard niet behulpzaam (ik had niet anders verwacht), maar iemand van klantenservice spreken via chat is geen optie (waarom niet??). De bot geeft je een telefoonnummer (ja echt, alsof ze hun best doen zo min mogelijk mensen te helpen). E-mail kan ook niet om één of andere reden. Dus dan maar bellen. Na eerst waardeloze bandje afgedraaid te hebben die je niet kan verstaan (en bovendien, wat doet mijn geboortedatum er toe als je mijn postcode en huisnummer al hebt?). Uiteindelijk in de wacht gezet. Na een half uur zomaar de verbinding verbroken. Tweede keer bellen, precies hetzelfde resultaat.

Conclusie: T-Mobile is gewoon 100% onbereikbaar. En dat voor een telecom bedrijf. 2003 belde en wil zijn internetprovider klantenservice terug!

Er is zelfs niet eens een klachtenformulier op de website. Ja die moeten ook via de klantenservice telefonisch….

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 15 February 2023, 14:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @heymz Welkom dat is zeker geen fijn begin.

Ik heb dit topic doorgegeven hopelijk kunnen ze het snel oppakken. (Geen garantie maar heb mijn best gedaan

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @heymz, goed dat je dit topic bent gestart! Mijn oprechte excuses voor deze ervaring in zijn geheel. Weet dat ik er in de toekomst voor je ben en altijd zo snel mogelijk bij je terug kom. Ik zie dat er al een intern verzoek is ingediend om een installatiepakket naar je te versturen. Ik heb via via om spoed gevraagd om ervoor te zorgen dat het pakket zo snel mogelijk bij je is, ook met oog op de nieuwe installatieafspraak met Guidion. Ik kan niks beloven, maar ik hou het scherp voor je in de gaten. Dank voor je geduld zover!

[UPDATE] Het is bij deze verzonden!

Reageer