Beantwoord

Geen glasvezel aansluiting in meterkast

  • 31 May 2022
  • 2 reacties
  • 1050 Bekeken

Reputatie 1

Gisteren heb ik glasvezel besteld, na vele jaren Ziggo wil ik het eens proberen. Echter heb ik een sterk vermoeden dat er geen glasvezelaansluitpunt te vinden is in mijn meterkast (rijtjeshuis). Ik vermoed dat dit gedaan had moeten worden toen de vorige bewoner er nog woonde.

Naast de coax aansluting, is er deze aansluting. Dit is als ik het goed heb een ISRA aansluiting voor DSL? Klopt dit?

Ik zie verder geen aansluitingen. Wat moet er nu gebeuren? Bedankt voor de hulp!

 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 31 May 2022, 13:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Soms kan het voorkomen dat je glasvezel nog niet is aangesloten. Bijvoorbeeld door dat de vorige bewoners niet wouden mee werken. In dat geval ligt de glasvezel te wachten in de voortuin. In de meeste gevallen zien ze dit meteen en word eerst de netbeheerder aangestuurd om de aansluiting in orde te maken 

Reputatie 1

Ik zie nu opeens het volgende in mijn bestelpagina, gisteren zag ik dit niet staan:

 

In je woning is nog geen glasvezelaansluitpunt. De netwerkbeheerder neemt contact met je op voor een afspraak om dit te installeren. Dit wordt niet door T-Mobile gedaan. Zodra het aansluitpunt is geïnstalleerd, neemt onze installatiepartner Guidion contact met je op voor de installatie-afspraak om T-Mobile Thuis te installeren

 

Geen zorgen dus! dat er geen aansluiting is, is blijkbaar al bekend en wordt opgelost. Dit kan verwijderd/gesloten worden. Excuus!