Beantwoord

Geen internet


De installatiedag is na zes uur 's avonds, maar er is geen verbinding ... en alleen 5G- en 2.4G-signalen

icon

Beste antwoord door ibader_mb 21 May 2021, 20:38

Bekijk origineel

11 reacties

Mijn klantnummer: NGP84710

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ibader_mb 

De installatiedatum was vandaag? De verbinding wordt vóór 6 uur opgeleverd.

Is je modem direct aangesloten op het ISRA waar ook de binnenkomende KPN kabel op is aangesloten met de meegeleverde DSL kabel?

Kun je ook eens een foto maken van welke ISRA (aansluitpunt) je hebt?

 

Reputatie 7
Badge +14

Dit ziet er wat gammel uit. Is er een meterkast waar het ISRA in uitkomt?

Dat is de wandcontactdoos

Reputatie 7
Badge +15

@ibader_mb 

Zou je deze eens kunnen openschroeven en een foto plaatsen van de bedrading?

 

Reputatie 7
Badge +15

@ibader_mb

Als rood en blauw het niet doet probeer dan oranje en wit, zorg dat er geen derde draadje is aangesloten, een doorlussing oid.

Probeer eens rood en blauw aan te sluiten ipv oranje en wit.

Het was klaar .. Ik schakelde rood en blauw om, en het internet werkte

bedankt

Reputatie 7
Badge +15

Goed om te horen en geniet van je T-Mobile verbinding 👍

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig dat het gelukt is: mooi dat @Waqqas je zo goed heeft kunnen helpen @ibader_mb

Veel plezier met jouw abonnement en laat het weten als we je in de toekomst nog eens kunnen helpen! 😄

Reageer