Beantwoord

Geen internet

  • 31 August 2021
  • 8 reacties
  • 97 Bekeken

Vandaag was de installatie dag en ik heb alles keurig gedaan zoals omschreven maar tot nu toe heb ik geen internet. Het wan lampje gaat niet branden. Nu is mijn isra een oude telefoon aansluiting en ik ben bang dat deze niet meer werkt. Dus nu heb ik een internet abonnement dat bij mij thuis niet werkt. Weet iemand wat ik kan doen? Ik ben geen electricien en ook niet technisch dus ik heb geen zin om in kabels te gaan lopen knippen in de meterkast 

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 August 2021, 11:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mike dave 

Heb je het over een stopcontact voor een 4 pin telefoonadapter?

Zou je deze eens kunnen openschroeven en een foto plaatsen van de bedrading?

 

Ik heb de witte losgehaald en oranje kon ik niet vinden 

Reputatie 7

Hoi @Mike dave ,

Dank je voor je bericht en welkom bij de Community van T-Mobile! 🙌 Ik kijk graag met je mee naar het aansluitpunt, voordat we er zelf aan gaan sleutelen. Ik heb direct aan de achterkant een meting gedaan en zie dat de verbinding netjes doorkomt tot het aansluitingspunt en er geen bridge tap lijkt te zijn. 

Ik begrijp dat er onlangs contact is geweest met onze telefonische klantenservice en zie dat er een monteur is aangestuurd om ter plekke met je mee te kijken. Hulp is onderweg! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar.

Reputatie 7
Badge +15

@Mike dave

De witte draad die is aangesloten kan inderdaad verwijderd worden zowel boven als beneden maar is dit het enigste aansluitpunt of heb je ook nog een andere ISRA punt in de meterkast bijvoorbeeld?

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mike dave 

Op foto 1 die lasdop is je hoofd ISRA, hier kan je het modem op aansluiten voor een optimale ervaring.

Knip het dunne kabeltje dat naar boven gaat op ongeveer 30 cm af, aanstrippen en aansluiten in het aansluitdoosje dat in je installatiepakket zit, vervolgens kan je de DSL kabel er aan de andere kant inpluggen.

Oké bedankt voor de hulp ik ga het proberen. 

Reageer