Geen internet, afstandsbediening tv werkt niet goed, geen programma's opnemen

  • 22 June 2022
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

sinds zondag 19 juni 2022 tv en internet van t-mobile. Internet werkt helemaal niet (werkt nu weer onder ziggo). Afstandsbediening tv werkt niet naar behoren en programma’s kunnen niet worden opgenomen. Draadloos werkt al helemaal niet via glasvezel


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @RCNarain, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, dus ik ben heel blij dat je hiervoor aan de bel trekt. Hier gaan we direct iets aan doen. Ik heb jouw verbinding zojuist onder de loep genomen en dit ziet er goed uit, maar dit staat natuurlijk haaks op wat jij ervaart. Zou je hier eens een foto kunnen delen van het modem en beschrijven welke lampjes er branden? Dan zoek ik voor je uit hoe de vork in de steel zit.

Kan je daarnaast aangeven wat er niet goed werkt aan de afstandsbediening? Ik stuur je namelijk met alle liefde een nieuwe. Ook wil ik aan je vragen of je kan aangeven welke programma’s je niet kunt opnemen. Heb je ons zenderoverzicht al gecheckt? Mogelijk heb je geprobeerd om een zender op te nemen, waarbij Cloud Opnemen niet mogelijk is: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis. Als jij iets meer context kan geven, dan ga ik op zoek naar de oplossing. Jij hoort namelijk volop van jouw abonnement te genieten zonder problemen. Excuses hiervoor! ❤