Beantwoord

Geen internet bij installatie

  • 10 May 2019
  • 9 reacties
  • 473 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
HoiHey,

Ik heb gister me Internet pakketje binnen gekregen helemáál toppie!
Zou de 14de aan gaan, maar vervroegd naar 9mei vóór 18:00 ( donderdag, gister dus. ) helemáál topp!

Ik aangesloten van het telefoon net > DSL > modum > huppa ik wachten en heey, hij knipperr wifi naam stond dr al tussen.. ik koppelen krijg ik een melding ( netwerk misschien niet beschilbaar... ).

T-Mobile gebeld, en nu ken der dus niks aangedaan worden en komt er 15 mei een monteur langs..

Maarja, ik wil gewoon lekker potje fortnite iemand tips die ik kan gebruiken ... ps... Toevoer was goed zou dus niet aan de kabels liggen.
( woon op me zelf, dus T-mobile first try ).

Greetz.

Q
icon

Beste antwoord door Sander 13 May 2019, 09:32

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Maak eens een foto van hoe je het heb aangesloten. wellicht kunnen we dan zien wat er mis gaat.
Maak eens een foto van hoe je het heb aangesloten. wellicht kunnen we dan zien wat er mis gaat.

Dit is de meterkast en 2kabels lopen n.d woonkamer.


Bijde geen internet. Woonkamer



Reputatie 7
Hoi @QLR98,

Bedankt voor de uitleg en foto's. Ik help je graag weer aan een verbinding zodat je snel weer kan Fortniten!

Ik zou naar dat aansluitpunt gaan waar de kabel binnenkomt in jouw huis. Dat is je hoofdaansluiting. Vervolgens zou ik het modem aansluiten zoals in deze video wordt uitgelegd: installatievideo.

Lukt het hiermee niet, dan hoop ik dat de monteur woensdag jouw verbinding in orde kan maken. Hoe dan ook: we zorgen ervoor dat je snel online komt!
Hoi @Sander,

Dat ronde gedeelte is de hoofd aan sluiting.
Ik kom er niet meer uit, ben zeer benieuwd wat de monteur er van zegt.

Ps.

Ze hebben voordat wij het namen " gerenoveerd " ( het huis ).
Maar zoals ik zie is alles in elkaar gedraaid.
Oude en een nieuwe kabel dus moet even kijlen wat de monteur zegt ( neem aan lekker doormeten aansluiten bakkie er bij en top! )
Gr Q en bedankt!
Reputatie 7
Hi @QLR98 Zo te zien is het onze monteur ook niet gelukt. We gaan contact opnemen met de netbeheerder om de binnenkomende verbinding te controleren en om je zo snel mogelijk online te krijgen!
Hi @QLR98 Zo te zien is het onze monteur ook niet gelukt. We gaan contact opnemen met de netbeheerder om de binnenkomende verbinding te controleren en om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Heey,

Wederom contact met T-Mobile en KPN ze komen vandaag opnieuw naar de kast buiten kijken.
Ben benieuwd!
Reputatie 7
Hi @QLR98 Ai zo te zien liep het mis met je afspraak met KPN, we hebben ze verzocht om zo snel mogelijk een nieuwe afspraak met je te maken!
Hi @QLR98 Ai zo te zien liep het mis met je afspraak met KPN, we hebben ze verzocht om zo snel mogelijk een nieuwe afspraak met je te maken!
Morgen tussen 1400 en 1600 komen ze voor de 2de keer.

Reageer