Beantwoord

Geen internet en slechte service

  • 29 March 2022
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedenavond,

na vandaag al bijna een uur aan de telefoon gehangen te hebben met verschillende medewerkers probeer ik het eens via deze weg. Vorige week woensdag heb ik met iemand van de klantenservice gebeld omdat wij geen ISRA punt hebben om ons nieuwe T-mobile thuis abbonement te installeren.

Ik zou volgens de medewerker donderdag een link krijgen om zelf een afspraak te maken met de monteur. Donderdag niks, vrijdag gebeld: wordt na het weekend. Inmiddels is het dinsdag, vandaag weer gebeld en nog steeds geen link om een afspraak met een monteur te maken. Ter compensatie zouden we een voucher krijgen voor onbeperkt internet zodat we in ieder geval internet zouden hebben, binnen 1 uur zou die in de mail zijn en anders moest ik bellen. Na 2 uur nog niks, nog maar weer een keer gebeld. Zouden de voucher opnieuw sturen, en nu 4 uur later en nog niks.

Dus inmiddels 4x gebeld, 0 schot in de zaak en ook nog steeds geen internet noch tv noch een afspraak voor een monteur. Wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door Lisa 30 March 2022, 10:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tom77 

Heb je goed in de meterkast of woonkamer gezocht naar iets van onderstaande? Kan ook ergens anders in huis zijn :

 

Wat ook mogelijk is, is dat er geen ISRA punt is maar wel een losse telefoonkabel.

Reputatie 7

Hi @Tom77, super dat je dit topic hebt aangemaakt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, want ik wil dat jij zo goed mogelijk geholpen wordt. Excuses voor deze ervaring, want dit is niet de service die je van ons gewend bent. Allereerst heb ik je in een privébericht voorzien van een 7-daagse Unlimited Data voucher. Zo kun jij een hotspot maken met jouw telefoon om zo een week lang van onbeperkt internet te kunnen genieten. Daarnaast zie ik dat het verzoek dat vorige week is ingeschoten, nog steeds in behandeling is. Zojuist heb ik een collega van de technische dienst aan haar mouw getrokken om te vragen of zij hier een status update over kan geven, zodat jij weet waar je aan toe bent. Ik hoop dat ik je met de code al heb kunnen verblijden en ga mijn uiterste best doen om jou ook zo snel mogelijk van een heldere update te kunnen voorzien. Dit wil ik zo snel mogelijk voor je fixen! 💪

Reputatie 7

Hi @Tom77, ik heb goed nieuws! Mijn collega heeft dit zojuist voor je opgepakt en heeft de netwerkbeherder aangestuurd. Jij hebt net dan ook een e-mail ontvangen waarin staat dat er contact met jou wordt opgenomen om dit te regelen. Houd er rekening mee dat je anoniem gebeld kan worden om een afspraak in te plannen. Laat je het hier weten zodra er een afspraak is ingeschoten? Ik hoop dat ze snel langs kunnen komen, zodat jullie zo snel mogelijk van jullie abonnement kunnen gaan genieten. Mocht jij nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Je kunt mij altijd aan mijn virtuele mouw trekken en dan help ik je graag verder! 🎈