Ik heb aan overstap geregel van KPN naar T-mobile thuis via glasvezel en waar mij werd belooft dat ik zonder uitval de overstap zou kunnen maken!!! in zit nu al 2 dagen zonder internet, telefonie en TV en dit gaat nog 4 dagen duren echt absurt!!! Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten met mijn mobiel zonder een acceptabele oplossing de overstap datum zou zijn dinsdag 26 Jan 2021 de montuur is geweest en zij dat hij niets kon doen heeft de opdracht afgesloten en daarna is de ellende begonnen KPN heeft mijn contract stop gezet daar zij informatie hadden dat T-Mobile het 26 Jan had overgenomen dus vanaf woensdag geen internet telefoon en tv veel aan de telefoon gehangen op afstand kan niets gedaan worden om mij te helpen en eerste mogelijkheid voor een nieuwe monteur in Maandag. Ik vind dit echt niet normaal en de klant wordt aan zijn lot overgelaten zit er stek aan te denken om de overstap ongedaan te maken dit noem ik geen klantvriendelijke service en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan het oplossen en er wordt naar elkaar gewezen.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel