Geen internet na installatie

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 18 mei heeft de monteur de modems geïnstalleerd en vertelde mij vervolgens dat de verbinding pas vanaf 19 mei zou gaan werken. Inmiddels al 7x de klantenservice aan de lijn gehad, maar krijg steeds hetzelfde verhaal te horen, dat zij niks kunnen doen en KPN op de “knop” moet drukken. Nog steeds geen verbinding en waardeloze service van TM. Ik sta op het punt om iets anders af te sluiten.

Nora van Odido 11 maanden geleden

Hi @Joe IJ, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Als je abonnement van start gaat wil je natuurlijk dat het gelijk goed werkt. Ik vind het jammer om te horen dat het hier niet het geval is. In sommige gevallen kan het inderdaad zijn dat de netwerkbeheerder, in jouw geval KPN Netwerk NL, de lijn actief moet melden. Zonder dat ze dit doen, kan het abonnement bij ons niet van start gaan. In dat geval werkt de aansluiting verder wel en is het eigenlijk alleen iets ‘administratiefs’ wat afgehandeld moet worden. Nu ben ik gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit niet helemaal het geval is bij jou. Hier heeft namelijk de monteur ‘geen licht’ gemeld tijdens de oplevering. In dit geval gaat er iets anders mis, waarvan een monteur van KPN Netwerk NL moet achterhalen wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden. Nu zie ik dat vandaag gelijk een monteur is aangestuurd. Mocht je nog geen bericht van KPN hebben ontvangen, dan zul je deze binnenkort krijgen om een afspraak met een monteur in te plannen. Wij zullen samen met KPN ons uiterste best voor je doen om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat je van de diensten gebruik kan maken! 💪

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Joe IJ 

Ik neem aan dat het om glasvezel gaat? Welke lampjes branden of knipperen er nu op de mediaconverter?

@Waqqas alleen het bovenste en onderste lampje van de 4.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Joe IJ, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Als je abonnement van start gaat wil je natuurlijk dat het gelijk goed werkt. Ik vind het jammer om te horen dat het hier niet het geval is. In sommige gevallen kan het inderdaad zijn dat de netwerkbeheerder, in jouw geval KPN Netwerk NL, de lijn actief moet melden. Zonder dat ze dit doen, kan het abonnement bij ons niet van start gaan. In dat geval werkt de aansluiting verder wel en is het eigenlijk alleen iets ‘administratiefs’ wat afgehandeld moet worden. Nu ben ik gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit niet helemaal het geval is bij jou. Hier heeft namelijk de monteur ‘geen licht’ gemeld tijdens de oplevering. In dit geval gaat er iets anders mis, waarvan een monteur van KPN Netwerk NL moet achterhalen wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden. Nu zie ik dat vandaag gelijk een monteur is aangestuurd. Mocht je nog geen bericht van KPN hebben ontvangen, dan zul je deze binnenkort krijgen om een afspraak met een monteur in te plannen. Wij zullen samen met KPN ons uiterste best voor je doen om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat je van de diensten gebruik kan maken! 💪

Reageer