Beantwoord

Geen internet na installatie door monteur

  • 15 April 2022
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

 

Ik wil hier toch even mijn frustratie uiten, Mijn ouders zijn overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis ( Glasvezel ) Ruim anderhalf maand voor de aansluitdatum hebben wij deze order aangevraagd, samen met de overstap service. 7 April kwam de monteur langs om alles netjes te installeren. Eenmaal alles geïnstalleerd bleek het niet te werken. De mediaconverter had een rood lampje, en de storings monteur pleegde diverse telefoontjes maar kwam nergens door. Hij heeft toen een order aangemaakt om het te onderzoeken, ( En het bleek te liggen aan de wijkcentrale ) en na ons 06 nummer te hebben gegeven zouden we daar op terug gebeld worden. Echter was dat niet het geval. De week erop hebben wij zelf maar een contact opgenomen. we werden van het kastje naar de muur gestuurd en kwamen niet echt verder. Het is toch niet onze taak om contact op te nemen met KPN netwerk om dit te gaan regelen. Wij zijn klant geworden bij T-Mobile, en dan mag ik verwachten dat zij zorg dragen voor de juiste installatie en dat alles werkt. Mocht er andere problemen zijn met KPN, dan neemt T-Mobile maar contact op met KPN. Nu 15 April, werkt het nog steeds niet… We hebben weer gebeld en zouden terug gebeld worden. Helaas nog steeds geen telefoontje gehad…..

 

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 16 April 2022, 11:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @plofkonijn Wat lief dat je jouw ouders hiermee wil helpen! Ik weet momenteel niet hoe de vork in de steel zit bij jouw ouders, maar ik kijk met alle liefde mee wat ik voor je kan betekenen. Wil je mij een privébericht sturen met daarin de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer van jouw ouders? Dan kan ik meekijken in het abonnement. Bedankt!