Beantwoord

Geen internet na installatie Gideon

  • 21 July 2022
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo, na een redelijk slecht verlopen installatie van de glasvezel naar huisaansluiting is er vorige week een afspraak geweest met de monteur van Gideon. 

Hij heeft de doos uitgepakt en het kastje opgehangen, na de melding “nee man, geen licht” heeft hij ingepakt en aangegeven dat het zaakje binnen drie werkdagen werkt.

Het LOS lampje knippert nog steeds vrolijk rood. Kunnen jullie er voor zorgen dat de aansluiting geregeld wordt, ik overweeg namelijk om de hele boel te annuleren. 

icon

Beste antwoord door pieterbl 4 August 2022, 13:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pieterbl 

Controleer ook of de gele glasvezelkabel tussen het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter niet te klein is opgerold, dit kan ook zorgen voor een onderbreking in het signaal.

Reputatie 7

Hi @pieterbl, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 

Ik had heel graag een andere ervaring gelezen. Excuses dat jij geen vlekkeloze start hebt gehad. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik wil dat je zo snel mogelijk van jouw verbinding kan gaan genieten. Hiervoor heb ik een collega aan zijn mouw getrokken en hij geeft aan dat er een monteur is aangestuurd om dit te fixen. Je dient dus nog heel even af te wachten, maar wij doen er alles aan om jou online te krijgen. Laat je het hier weten als de monteur bij jou langs is geweest? 

 

Om te beginnen dit probleem is niet veroorzaakt door een te strak opgerolde gele glasvezelkabel. Hoe men dit nu aanmerkt als oplossing is typisch wat ik al enige tijd ervaar, T-mobile neemt klanten niet erg serieus.

Ik ben benieuwd of er inderdaad een monteur langskomt , en of deze het inderdaad kan oplossen. 

Er is inderdaad weer iemand langs geweest , helaas deze is ook weer vertrokken zonder resultaat.
Wederom volledige radio stilte….
Mijn gevoel zegt dat dit een slecht voorteken en ik heb besloten het zaakje te annuleren.


 

Reputatie 7

Hi @pieterbl,

Dank voor je update en bericht. Het is spijtig te noemen, deze situatie. We doen er alles aan om de oplevering zo voorspoedig en goed mogelijk door te zetten. Dat dit niet is gebeurd, is mee te rekenen en zal voor ons een voorbeeld zijn hoe het niet moet. Weet dat onze deur altijd voor je open zal staan, mocht je in de toekomst je bedenken.