Beantwoord

Geen internet na oplevering Glasvezel

  • 15 February 2021
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 1 reactie

Ik ben  al 3 weken aan het wachten op Internet. Dagelijks gebeld en ruim een half uur in de wacht gestaan. Ik word van het kastje naar de muur de muur gestuurd en er wordt keer op keer tegen mij gelogen. Elke klan

tenservice medewerker zegt iets anders. (er komt morgen een monteur, het licht aan KPN, ik bel u later vandaag terug met een beter antwoord, ik ga u nu echt verder helpen) ik heb het allemaal gehoord. IK wacht ondertussen al 3 weken en ik ben nog geen stap verder. Hoe moet ik in een lockdown in godsnaam iets gedaan krijgen zonder internet? Zie hieronder de contact momenten van de laatste 2 dagen. Ik snap wel dat 65% van de klanten jullie maar 1 ster geeft op trustpilot. Gaat iemand mij nog helpen?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 19 February 2021, 10:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @PimW  Nou ja zeg ik snap dat je niet blij bent. Ik ga proberen om extra aandacht te krijgen voor jouw probleem. Geen garantie maar doe mijn best, Heeft iemand gezegd wat het probleem is? 
 

Fijne avond!

Nou het is de afgelopen 3 weken alleen maar problemen geweest. Van het afsluiten van een abonnement tot aan het zorgen dat dingen werken. Niks is zonder problemen gegaan maar nu is na 2 weken eindelijk een monteur van Guidion langs geweest maar blijkt er geen licht op de lijn te zitten. Vrijdag zei een medewerker van t-mobile dat dit 2 uurtjes later opgelost zou zijn. Later die dag zei een andere collega dat het maandag ochtend opgelost zou zijn. Vandaag (maandag ochtend dus) zei de eerste collega dat het uiterlijk woensdag opgelost zou zijn en dat ze me rond 17:00 zou bellen met een update en dat zij het tegendeel van de eerdere slechte service zou bewijzen (niet gedaan) en zojuist heeft een collega mij verteld dat hij geen idee had hoe lang het ging duren maar dat ik morgen ochtend terug gebeld zou worden met een update (eerst zien dan geloven want er is al 4 keer belooft dat ik ik terug gebeld zou worden en het is nog nooit waargemaakt) IK wil gewoon internet. Ik zit in een lockdown en kan helemaal niks nu thuis!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @PimW , dat is geen lekkere start van het abonnement! Ik heb meteen voor je gekeken hoe het precies zit. Het heeft inderdaad wat langer geduurd. Er was volgens de eerste monteur geen licht op de glasvezel. Een monteur is de volgende dag bij jou opnieuw langsgeweest. De pop locatie patch is verplaatst en de demping is weer in orde. Ik heb ook een lijnanalyse uitgevoerd en het ziet er in orde uit. Zo te zien heb je nu dan ook Internet. Klopt dit? 

 

 

Reageer