Beantwoord

Geen internet/signaal

  • 11 December 2020
  • 4 reacties
  • 274 Bekeken

Hallo!

Wij zijn vandaag overgestapt en hebben de thuis installatie zo goed als we kunnen gedaan, maar blijkbaar toch niet zo goed als nodig 😓

Wij hebben dus geen internet, het lampje blijft rood branden op onze Zyxel.

Volgens het modem (na inloggen) hebben we geen internetverbinding.

(sorry, foto op zn kop)

 

Wat kunnen we doen?

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 12 December 2020, 07:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo WJ Hoeflak,

Is het internet lampje ondertussen wellicht groen geworden?

Zoniet, betreft het een DSL installatie? Is het modem met een korte DSL kabel rechtstreeks op het ISRA-punt aangesloten? Kan je anders een foto plaatsen hoe eea is aangesloten?

Mvg. Marcel

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @WJ Hoeflak, bedankt voor dit topic en van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik lees gelukkig dat je ondertussen online bent en kunt genieten van je nieuwe abonnement. Dat is mooi! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan sta ik voor je klaar. Ik wens je voor nu een hele mooie dag toe! :smile:

oedenavond,

kan iemand mij misschien helpen? 
ik heb al de hele dag een rood lampje bij het wereldbolletje op mijn Zyxel T-50 modem. 
ik krijg deze al de hele dag niet groen. Ik heb het modem herstart, gereset, stekker eruit gehad ook tegelijkertijd met het tvkastje. 
ik heb de gele lan kabels verwisseld, in een andere poort gedaan…. Maar nog steeds rood. 
ik heb op mijn modem ingelogd wifi aan en uit gezet (ook achterop trouwens) maar nog steeds geen succes. Oh en ik heb glasvezel trouwens. 
 

iemand een tip? 🥸 ik kan nu ook geen tv kijken dus dat is wel echt klote. 
ik hoor het graag!!!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SKarlijnn,

Goed van je dat je direct actie onderneemt en naar hulp zoekt! Ik wilde meteen voor je aan de slag, alleen was ik opgelucht en blij om te lezen dat je weer volledig online en bereikbaar bent. Dit meld je in het volgende topic: Rode wereldbol lampje brandt. Graag raad ik je aan om, in lijn met onze huisregels, jouw vraag te beperken tot één topic. Zo blijft alle informatie centraal en overzichtelijk waardoor je sneller geholpen kunt worden.

Voor nu wens ik je nog heel veel plezier met het internet toe! :smile:

Reageer