Beantwoord

Geen internet thuis vanwege glasvezel installatie

  • 8 December 2022
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

In Augustus ik heb een abonnement met jullie besteld voor glasvezel thuis internet, die via jullie website getoont dat het in mijn buurt beschkibaar was. Tot nu ik heb geen internet thuis, en wacht op een reaktie van de installatiebedrijf. Ik heb veel keer gebeeld hoewel en op dit moment, was niet gelukt. 

Ik wil graag een oplossing in mijn probleem, en ik wacht ook van jullie een kadeautje als ik wacht meer dan 3 maanden zonder internet en jullie weten hoe belangrijke in deze tijden is. 

Ik wil ook een voucher code voor mijn modiele zo ik kan onbeperkt dat hebben, en gebruik het als hotspot. 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 9 December 2022, 14:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Angelos Zompoulis, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik heb meteen aangeklopt bij mijn collega's van de afdeling die jou hier meer over kunnen vertellen. Ik heb gevraagd of ze jou kunnen terugbellen met een heldere status update, want ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Kun je aangeven op welk cadeau je precies wacht? Is dit met jou afgesproken? Ik hoor het graag, zodat ik daar voor je achteraan kan gaan. Zojuist heb ik je ook meteen voorzien van een 7-daagse Unlimited Data voucher via een privébericht. Excuses voor het ongemak! ❤

Reputatie 7

Hi @Angelos Zompoulis, aan de hand van mijn vraag van vanochtend heeft één van mijn collega's jou geprobeerd te bellen. Ze kreeg jou alleen niet te pakken, dus ik laat het je graag via deze weg weten. Mijn collega heeft aangegeven dat je in hoogbouw woont. Hiervoor zijn toestemmingen nodig van de woningbouw/VvE. De looptijd voor hoogbouw is om deze reden vaak wat langer jammer genoeg. 

Bedankt voor jullie berichtjes en jij snelle reaktie. Mijn vraag is of jullie weten wanneer de installatie van de glaszevel in mijn buurt gebeurt. 
Op dit moment ik heb geen internet , en gelukkig ik krijg van jullie een voucher code en als de kerst dichtbij is , ik wil graag een paar voucher codes voor de komende 5-6 weken zo ik genoeg internet heb. 

Reputatie 7
Badge +14

In hoogbouw kan het van een paar weken tot een paar maanden duren…. VVE's zijn op dat punt een lastige partij.

Volgens mij geven ze geen stapels vouchers om levertijd van een verbinding te overbruggen.

Je zou eens kunnen kijken of er een 4G voor thuis aansluiting geleverd kan worden. 

Reputatie 7

Hi @Angelos Zompoulis, heel graag gedaan! Top dat @eric je ook al meer duidelijkheid geeft. Hier kan ik inderdaad geen concreet antwoord op geven, sorry. Ik heb je meteen van een paar extra voucher codes voorzien in een privébericht. Mocht je er meer nodig hebben, dan kun je altijd bij mij aankloppen. Ik help je graag! 

Reageer