Beantwoord

Geen kastje aan de muur

  • 26 January 2022
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo 

Ik heb glasvezel internet aangevraagd van jullie. alles top tot zover box binnen monteur geweest maar het blijkt dat ik geen binnen aansluiting heb monteur zegt bellen 

Zo gedaan nou 1uur naar muziek zitten luisteren maar goed vraag of iemand mijn internet naar binnen kan legen dat kan ook top 

Goede man komt maar ja top maar toch niet aansluiten want er mag geen gat in mijn kozijn worden geboord.nu komen ze de kabel om legen maar wanneer weet ik dus niet heb nu al zo vaak gebeld naar t mobiele dat ik nu eigenlijk wel een beetje klaar ben van de kast naar de muur

icon

Beste antwoord door soepkip67 26 January 2022, 13:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Yvonne491 ,

Welkom op de Community.
Dit is niet zoals het hoort te gaan, je hebt wel via de postcode check gedaan en daaruit is gebleken dat glasvezel op jouw adres mogelijk is?
Als dit zo is heb je als het goed is ook een mail van T-Mobile Thuis ontvangen. Hierin zou je ook onderstaande informatie kunnen lezen.

 
Nog niet aangesloten op glasvezel?

Een afspraak maken met de monteur kan alleen als de woning helemaal is aangesloten op glasvezel. Is je woning nog niet (helemaal) aangesloten op het glasvezelnetwerk? Dan zijn er soms extra werkzaamheden nodig. Bijvoorbeeld het ophangen van een kastje of graafwerk voor glasvezelkabels.

Welke werkzaamheden er nodig zijn ligt aan de situatie in jouw woning. Deze werkzaamheden vallen onder de standaard activatie- en installatiekosten. Meer informatie vind je in de bevestiging van je bestelling.

  Als bovenstaande  niet het geval is kun je dan precies en duidelijk aangeven wat er niet goed is? Je hebt het over een gat boren in een kozijn, dit kan niet de bedoeling zijn. Je glasvezel aansluitpunt zou binnenshuis moeten zitten. Er kijken ook moderators van T-Mobile mee, zij reageren dan vanzelf

Hallo

sorry voor dit bericht waar kan ik dit dan neerleggen.

Dit is voor mij de 1keer 

Maar om even antwoord te geven via de check op postcode staat ons huis wel degelijk op glasvezel dus er moet ergens glasvezel zijn alleen weet niemand waar maar omdat oplossen zouden ze de kabel om legen maar er is nergens een telefoon nummer of iemand die ons kan zegen wanneer of waar of wat 

Inmiddels heb ik ruim 5uur in de wacht gehangen voor er achter te komen of iemand al wat meer weet .

Vandaar dat ik het nu zo heb gedaan 

Maar nogmaals sorry 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Yvonne491 ,

voor het stellen van vragen hoef je hier geen sorry te zeggen. Hiervoor is juist de community, stel hier je vraag en mede klanten helpen je op weg. Luk het dan nog niet dan helpen moderators (medewerkers  van T-Mobile) ook mee.
Ik begrijp nu van je, dat je volgens de postcode check wel glasvezel beschikbaar is,maar je hebt nog geen aansluiting binnenshuis?

Nu is het wachten totdat een moderator je verder helpt.
 

Reputatie 7

Hi @Yvonne491 ,

Thanks voor je bericht en fijn dat @soepkip67 je al een goede uitleg heeft kunnen geven. Ik ben meteen aan de achterkant gaan checken wat er precies aan de hand is en zie dat er al behoorlijk wat is gebeurd. Tijdens de installatie van de monteur is gebleken dat er geen verbinding kan worden gemaakt omdat de aansluiting inderdaad mist. Vervolgens zijn we direct voor je aan de slag gegaan en is er contact opgenomen met de netwerkbeheerder, zij beheren het aansluitpunt om ervoor te zorgen dat dit wordt opgelost. Er is daarom op 25 januari een monteur van de netwerkbeheerder langsgekomen om te kijken naar de situatie. Die geeft hetzelfde aan wat jij vertelt, dat er werkzaamheden nodig zijn om dit te kunnen uitvoeren.

Momenteel is de aanvraag daardoor nog in behandeling bij de netwerkbeheerder, om ervoor te zorgen dat de werkzaamheden worden verricht. Wanneer er een update is, zal er contact met je worden opgenomen om de afspraak te maken en de aansluiting in orde te maken. Let er op dat dit wél anoniem kan gebeuren. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar! 

Top dank jullie fijn dan wacht ik gewoon nog