Beantwoord

Geen licht op signaal

  • 9 December 2022
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Goedemorgen, 

Op 21 nov is mijn internet en televisie aansluiting ingegaan, op 4 dec valt alles erachter weg, 

De monteur van gudion is geweest en heeft alles nagekeken en nieuw kastje in de meterkast geplaatst hij kan niets meer doen. Kpn zou worden aangestuurd met spoed ivm thuis werken door een schouderblessure. Ik kan de hele week al niet werken, een voucher werkt in dit geval niet omdat ik een andere telefoon provider heb. Ik heb nu al spijt dat ik ben overgestapt,  kunnen jullie mij vertellen wanneer dit zo spoedig mogelijk word opgelost ik heb ook verplichtingen naar mijn werkgever toe. En telkens mijn bundel verhogen om internet te krijgen is niet de bedoeling. Graag wil ik een spoedige oplossing

icon

Beste antwoord door Ginny 10 December 2022, 09:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hoi @Annemarie1709, welkom op de Community! Ik zie in je profiel de afmelding van de Guidionmonteur waarin hij aangeeft dat er geen signaal op de lijn te vinden is. Dit is doorgezet naar onze technische dienst, welke dit op hun beurt doorzetten naar de netwerkbeheerder. Op dit moment is het wachten op de netwerkbeheerder tot zij dit hebben gerepareerd. Dit is normaliter binnen enkele werkdagen. Ik heb echter geen zicht in de agenda van de netwerkbeheerder, dus een specifiek moment kan ik je niet noemen. 

Zou het helpen als je een simkaart van T-Mobile in de winkel aanschaf, dat is het snelst, of online bestelt? Deze kost maximaal € 10 en deze wil ik dan bij wijze van uitzondering voor jou vergoeden. Je kunt deze simkaart dan gebruiken voor een Unlimited data voucher zodat je toch onbezorgd kunt werken zonder extra kosten. Als je hier gebruik van wilt maken, stuur dan gerust een bericht wanneer je de simkaart in je bezit hebt, dan stuur ik je een vouchercode toe.

Reageer